در حاشیه جلسه هیئت دولت- ۸
میرتاج‌الدینی: دولت از افزایش تعطیلات عید فطر استقبال می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی رییس‌جمهور در خصوص افزایش تعطیلات عید فطر گفت: دولت از افزایش تعطیلات عید فطر استقبال می‌کند، همانطور که معتقد به کاهش ساعت کاری در ماه مبارک رمضان است.

 

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد رضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش تعطیلات عید فطر گفت: دولت از افزایش تعطیلات عید فطر استقبال می‌کند، همانطور که معتقد به کاهش ساعت کاری در ماه مبارک رمضان است.
وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه در طرح مجلس درباره افزایش تعطیلات عید فطر آمده است که تعطیلات ۲۹ اسفند و ۱۵ خرداد لغو شود، نظر دولت در این ارتباط چیست؟ گفت: این یک بحث تخصصی و مهم است و همه ملاحظات تاریخی و ملی و شرایط دیگر آن باید مورد بررسی و مطالعه قرار بگیرد و دولت نظر خود را پس از بررسی‌های صورت گرفته به مجلس و کمیسیون مربوطه اعلام می‌کند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا به نظر شما این تصمیم مجلس در مورد کاهش ساعت کاری ماه مبارک رمضان به امسال می‌رسد یا نه گفت: احتمال این‌که در مورد امسال نیز مصداق پیدا کند وجود دارد و ان‌شاءالله به امسال می‌رسد، ولی باید روند خود را در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان طی کند.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 25th آگوست 2010 | ۱۰۱۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.