تعدادی از بازیگران سینما صاحب سهمیه ویژه سفر حج شدند.
به گزارش جهان این سهمیه از سوی دفتر ریاست جمهوری به افرادی چون محمدرضا شریفی نیا، الناز شاکردوست، مهناز افشار و امین حیایی اختصاص یافته است. آنها اردیبهشت عازم سرزمین وحی می شوند.
در همین رابطه پارس توریسم نوشته است:رضا استادی روزنامه نگار شناخته شده حوزه سینما گفت : شنیده ها حاکی است گروهی از سوپراستارهای سینمای ایران اواخر فروردین ماه امسال به مکه مشرف خواهند شد.

استادی افزود: این سفر به همت و با دعوت یکی از مسوولان ارشد فرهنگی کشور صورت می گیرد و از میان فهرست تهیه شده از هنرمندان، چهره هایی همچون: محمد رضا شریفی نیا، رُز رضوی، الناز شاکردوست، لیلا اوتادی، نیوشا ضیغمی و مهناز افشار برای حضور در این سفر معنوی اعلام آمادگی کرده اند و ممکن است به زودی اسامی دیگری نیز به این فهرست اضافه شود.

به گفته آقای استادی ،البته حضور این تعداد از سوپر استارهای سینمایی در یک سفر دسته جمعی مشکلاتی را برای تهیه کنندگان نیز ایجاد کرده و به دلیل محرومیت مقطعی سینمای ایران از حضور این بازیگران مطرح، برنامه ریزی های چند فیلم سینمایی دستخوش تغییر و تحول شده اما به نظر می رسد بهره معنوی این هنرمندان از سفر به سرزمین وحی، ارزش اندکی انتظار و صبر کردن از سوی این تهیه کنندگان را داشته باشد.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 20th آوریل 2011 | ۱۱۷۵بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.