هشدار شدیداللحن ذاکران اهل بیت به جریان انحرافی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در میدان منیریه علیرغم تمامی تلاش‌های رسانه‌ها و جریان ضد انقلاب و جریان انحرافی با هوشیاری عزاداران و ذاکرین اهل بیت به محفلی علیه جریان نفوذی تبدیل شد.

در ابتدای این مراسم که بعد از نماز جماعت به امامت آیت‌الله صدیقی برگزار شد، خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به فضاسازی رسانه‌های ضد انقلاب گفت که عزاداران حضرت زهرا(س) تابع رهبر معظم انقلاب هستند و اینکه بی‌بی‌سی روسیاه فکر می‌کند در منیریه ضد ولایتی‌ها جمع شده‌اند اشتباه است چرا که همه عزاداران حضرت زهرا آمده‌اند که بگویند اجازه نخواهند داد دیگر علی تنها بماند.

روح‌الله بهمنی مداح اهل بیت نیز با تاکید بر تبعیت عزاداران حضرت زهرا از ولی فقیه گفت: هر جا که پرچم عزاداری حضرت زهرا نصب شده باشد‌، آنجا محفل ولایتمداران است و هیچ پرچمی نیست که برای ولایتمداران نباشد.

بهمنی با بیان اینکه حزب‌اللهی‌ها اجازه نفوذ انحرافی‌ها را در بین عزاداران نخواهند داد، گفت که خداوند سایه اساتیدی چون حاج منصور ارضی را بر سر ذاکران اهل بیت حفظ کند.

وی همچنین گفت که عزاداران اهل بیت می‌دانند که خاری در چشم دشمنان اسلام هستند و به این موضوع افتخار می‌کنند.

رضا هلالی که تریبون را با سر دادن شعر “مرو مادر، مرو مادر ” به دست گرفته بود، این شعر مشهور را خواند: ” آقای من، دنیای من، اللهم اجعل محیای محیای من. من برای تو گریه میکنم، تو برای من آقای من، میگم عاشقم، اما خودم بهتر میدونم که نالایقم، کدوم عاشقی، من که برای تو همیشه آینه ی دقم، کجا عاشقم…….، سامون بده، لیلای من یک خبری به مجنون بده، امون بده؛ من که مردم کربلاتو نشون بده، سامون بده؛ درد بده، دوا بده، هرچی دارم ازم، بگیر، به من یه کربلا بده ”

هلالی هم مثل دیگر مداحان به هنگام همخوانی جوانان با این شعر معروف تأکید کرد که حزب‌الهی‌ها تنها تابع ولی فقیه هستند.

حسین سیب‌سرخی مداح اهل بیت با بیان اینکه تمامی ذاکران اهل بیت تابع نظر حضرت آقا هستند، گفت: کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند جلوی ولایت فقیه بایستند بدانند که اگر این تصور را داشته باشند مملکت را از آنها پس می‌گیریم.
سیب‌سرخی نیز با قرائت این شعر قدیمی که “ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم “‌ از عزداران خواست که دعا کنند هیچ‌گاه هیچکس به سرنوشت “طلحه و زبیر ” گرفتار نشود.

سیب سرخی از فتنه جدید سخن گفت و با اشاره به دشمنی و فتنه‌انگیزی آمریکا و اسرائیل، افزود: حزب‌اللهی‌ها در برابر هر فتنه‌ای ایستاده‌اند چه فتنه قدیم وچه فتنه جدید. برخی‌ها تصور نکنند که می‌توانند برای حزب‌اللهی‌ها نقشه بکشند. خداوند چشم تمام کسانی که نمی‌خواهند عزت رهبر انقلاب را ببینند کور کند حتی اگر خود من چنین باشم؛ این سخنان سیب سرخی موجب شد تا هزاران عزاردار با سردادن شعار ” مرگ بر ضد ولایت فقیه ” “ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ” با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

حاج مرتضی طاهری نیز بر ولایت و تبعیت از ولایت فقیه تاکید کرد و در ادامه حاج حسین سازور با بیان اینکه هر کجا پرچمی برای عزاداری نصب شده باشد آنجا برای حزب‌اللهی‌های در خط ولایت است،‌ گفت که حزب‌اللهی‌ها با شخص کار ندارند و تنها برایشان مسیر و جهت انقلاب و ولی فقیه مهم است.

سازور با بیان اینکه حزب‌اللهی‌ها تنها از کسانی حمایت می‌کنند که تابع ولی فقیه باشند، ‌گفت: اگر کسی در مسیر و جهت حضرت آقا حرکت نکند ما در مقابل او می‌ایستیم. هر کسی که می‌خواهد باشد ما با کسی تعارف نداریم.

وی مستند ظهور نزدیک است را خیانت در حق امام زمان و نایب بر حقش دانست و تاکید که مراسم امروز هیچ قطعنامه و بیانیه‌ای نداشته است.

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه, 7th می 2011 | ۱۱۴۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.