خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه‎های تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای تماشای بازی استقلال – النصر خواستار حمایت مردم و استفاده از این تریبون برای محکومیت جنایات آل‎سعود در بحرین شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشگاه‌های تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای تماشای بازی استقلال-النصر، خواستار حمایت مردم و استفاده از این تریبون برای محکومیت جنایات آل سعود در بحرین شدند.

‌در بخشی از این بیانیه آمده است: “با توجه به حضور هفته قبل دانشجویان مسلمان در استادیوم آزادی در بازی پرسپولیس و الاتحاد عربستان و حمایت از مردم مظلوم بحرین و شعار علیه تیم عربستانی که بازتاب فوق العاده‌ای در رسانه‌های عربی داشت، دانشجویان دانشگاه‌های تهران روز چهارشنبه و از ساعت ۱۶ در برابر درب شرقی استادیوم آزادی حضور خواهند یافت “.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: “با توجه به کشتار بی‎سابقه مسلمانان منطقه و لشکرکشی آل سعود به بحرین و کمک به سرکوب مسلمانان این کشور، برای ابراز همدردی و حمایت معنوی از مسلمانان بحرینی، ضمن سردادن شعار علیه تیم عربستانی، حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام می کنیم.

این بیانیه همچنین می‌افزاید: “امید است که نیروی انتظامی با تدبیر، نه‎تنها مانع حرکت خودجوش دانشجویان نشود بلکه با کمک به حفظ نظم در ورزشگاه، خاطره تلخ اقدامات هفته گذشته را از اذهان عمومی پاک کند “.

نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 10th می 2011 | ۱۲۴۸بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.