بعد از افشای ارتباط خانمی به نام پاتنه با جریان انحرافی، جزئیات بیشتری از این رابطه منتشر شده است.
به گزارش مجمل، خانم ” پاتنه آ فیوضی یوسفی” که چندی پیش اطلاعاتی درباره ارتباط وی با اسفندیار رحیم مشایی منتشر کردیم. اکنون برای ما این پرسش پیش آمده است که چگونه جریان انحرافی با چنین فردی آشنایی پیدا کرده  و اساساً فایده ارتباط با این فرد چیست ؟

خانم  “پاتنه آ فیوضی یوسفی” که به دلیل رعایت مسائل اخلاقی سعی شده در عکس فوق برای وی لباس مناسبی تهیه شود! از دست اندرکاران شرکتی است که با ترک مزایده و با دستور اسفندیار رحیم مشایی برخی امتیازات خاص اقتصادی را در یکی از جزایر ایران به دست آورده است. نام برده ساکن کشور آمریکا است و اخیراً به دلیل برخورداری از برخی امتیازات و ثبت شرکت در یکی از جزایر کشور، رفت و آمد های متعددی را به جمهوری اسلامی ایران دارد .

اخیرا پروژه بزرگ احداث ساختمان اجلاس سران غیر متعهدها در جزیره کیش که به گفته مدیرعامل منطقه آزاد کیش سرمایه ای بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان نیازمند است به شرکتی واگذار شده است که با سرمایه ای بالغ بر یک میلیون تومان ثبت شده است!

” شرکت بین المللی فیوضی ( فیاک)” که یکی از مدیران آن خانم  “پاتنه آ فیوضی یوسفی” هست در تاریخ ۱/۴/۱۳۸۹ شرکتی ثبت کرده است که میزان سرمایه آن بالغ بر یک میلیون بوده است .

همین شرکت چند روز بعد از ثبت  و بدون انجام تشریفات قانونی برای احداث ساختمان اجلاس سران غیر متعهدها قراردادی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان با منطقه آزاد کیش منعقد می کند. که البته همان زمان برخی رسانه ها افشا کردند که این قرارداد به دستور آقای مشایی بوده است و ایشان نیز مطابق معمول سکوت کرد.

حال پرسش این است که چگونه خانم “پاتنه آ فیوضی یوسفی” و پدرش با اطمینان خاطر از آمریکا به ایران می آیند ، شرکت ثبت می کنند و ظرف چند روز چنین قرارداد بزرگی را منعقد می کنند ؟ آیا بدون لابی و مذاکرات قبلی چنین چیزی ممکن است ؟!  بسیاری از پیمانکاران توانمند داخلی که اتفاقاً سرمایه ای بیش از شرکت ” فیاک ” دارند به خوبی می دانند که به دست آوردن چنین امتیازی به این راحتی و ظرف چند روز ممکن نیست.

شرکت ” فیاک” در تاریخ ۱/۴/۱۳۸۹ در اداره ثبت شرکتها با این موضوع به ثبت رسیده است :

چند روز بعد یعنی در تاریخ ۳۰/۴/۱۳۸۹ مدیرعامل منطقه آزاد کیش در گفت و گو با خبرنگاران می گوید : تفاهم نامه ساخت پروژه ساختمان سران اجلاس جنبش عدم تعهد که سال ۲۰۱۲ در این منطقه برگزار می شود با سرمایه ای معادل ۴۰۰ میلیارد تومان منعقد شد. محمد علی محبی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در گفت و گو با خبرنگار بنا، تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه شروع شده است و حدود ۸۵ تا ۹۰ هزار متر مکعب زمین محل احداث این طرح خاک برداری شده است. وی ادامه داد: تفاهم نامه ای به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان با شرکت “فیاک” نهایی شده است که با تکمیل نقشه ها طی ۳۰ تا ۴۰ روزآینده اخبار تکمیلی این طرح ارایه می شود.

نکته جالب دیگر اینکه همسر سابق این خانم که الان ظاهرا متارکه کرده به اسم “ه.ف” است که اکنون در وزارت خارجه آمریکا کار می کند و همین نکته ای است که ممکن است سبب بروز شک و تردیدهایی درباره رفت و آمد خانم “پاتنه آ فیوضی یوسفی” به ایران و ارتباط وی با جریان انحرافی باشد.

در حال حاضر خانم “پاتنه آ فیوضی یوسفی” دوستی دارد به نام آقای ” ن ” که وی نیز مترجم کاخ سفید و از سرمایه داران ایالات متحده آمریکاست . گفته می شود که آقای ” ن ” به لطف دوستی با خانم “پاتنه آ فیوضی یوسفی” اخیرا وارد کشور شده است . در حالیکه نامبرده آخرین بار در ۳/۶/۱۳۵۶ از کشور و از فرودگاه مهرآباد خارج شده بود .

گفتنی است که آقای ” ن ” در ایمیلی که برای سایت های خبری ارسال کرده است تاکید دارد که بعد از بیش از سی سال با دعوتنامه رسمی یکی از مقامات ارشد دولت! راهی کشورمان شده است و این تصمیم صرفا به خاطر دعوت و اصرار طرف دولتی بوده است.

البته تعدادی دیگر از نزدیکان خانم “ پاتنه آ فیوضی یوسفی ” نیز به عنوان مستند ساز  … در برخی مراکز دولتی نزدیک به اسفندیار رحیم مشایی مشغول فعالیت هستند. آنان همزمان در شرکت ” پاتنه آ فیوضی یوسفی” نیز مشغول فعالیتند و حضور همزمان آنها در شرکت خانم “یوسفی” و برخی مراکز دولتی می تواند نکته قابل تاملی باشد . گفته می شود دختر عمومی خانم  یوسفی” بعضاً نیز در سفرهای استانی به عنوان مستند ساز حضور دارند.

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه, 14th می 2011 | ۱۹۳۷بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.