رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش خبر داد:
برپایی نمایشگاه “هوشمندسازی مدارس ” از نیمه تیرماه در تهران

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از برگزاری نمایشگاه تخصصی برای “هوشمندسازی مدارس ” از نیمه تیرماه در شهر تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، یوسف نوری گفت: این نمایشگاه در راستای تأکید وزیر ‌آموزش و پرورش مبنی بر هوشمندسازی مدارس کشور طی برنامه پنجم توسعه، نمایشگاه تخصصی برای هوشمندسازی مدارس به ابتکار اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران از نیمه تیرماه سال جاری در تهران راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی مدارس با اختصاص غرفه‌ها‌یی ویژه مناطق نوزده‌گانه آموزش و پرورش شهر تهران و غرفه‌هایی برای سایر استان‌های کشور دایر می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط ‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، نوری با اشاره به هدف برپایی این نمایشگاه که مبادله تجارب استان‌ها در زمینه هوشمندسازی مدارس است، خاطرنشان کرد: علاوه بر ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور که در این نمایشگاه غرفه دارند، بخش خصوصی نیز با هزینه‌ شخصی از غرفه‌ اختصاصی برای ارائه تولیدات خود در راستای هوشمندسازی مدارس برخوردار خواهد شد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات ادامه داد: در پایان کار این نمایشگاه، نتایج فعالیت غرفه‌ها توسط اعضای تیم تخصصی این مرکز برای انتخاب برترین‌ها ارزیابی خواهد شد.

نوشته شده توسط در تاریخ پنج‌شنبه, 16th ژوئن 2011 | ۱۰۳۷بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.