طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس:
امضایم را برای طرح سؤال از رئیس‌جمهور پس می‌گیرم

خبرگزاری فارس: یکی از امضاکنندگان طرح سؤال از رئیس‌جمهور با بیان اینکه خرسندی دشمنان انقلاب از طرح سؤال از رئیس‌جمهور جای تامل دارد، گفت که امضای خود را به دلیل شادمانی دشمن، پس خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام سید مصطفی طباطبائی‌نژاد نماینده مردم اردستان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه طرح سؤال از رئیس‌جمهور حق مجلس است، اما حق مجلس باید در شرایط زمانی مناسب محقق شود، اظهار داشت: بنده بنا به اشکالاتی که در دولت می‌دیدم و می‌بینم طرح سؤال از رئیس‌جمهور را امضاء کردم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه “کسانی که به این بحث ها دامن می‌زنند، آیا خوشحالی دستگاههای تبلیغاتی بیگانه و تحلیل‌های آنها را نمی‌بینند. ابراز شادمانی دشمنان نشان می‌دهد این موضوع یک نقطه ضعف است، بنابراین باید از ادامه آن جلوگیری کرد “، گفت: طرح سؤال از رئیس‌جمهور در شرایط کنونی اگر منتج به خرسندی دشمن شود باید از آن اجتناب کرد.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه خرسندی دشمنان انقلاب از طرح سؤال از رئیس‌جمهور جای تامل دارد، گفت که امضای خود را به دلیل شادمانی دشمن از طرح سؤال از رئیس‌جمهور پس خواهد گرفت.

نوشته شده توسط در تاریخ پنج‌شنبه, 7th جولای 2011 | ۸۹۲بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.