نیروهایی که به دنبال قدرت نیستند باید برای مجلس انتخاب شوند/
حدادعادل: اگر غفلت شود، مجلس ششم دوباره تکرار می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیته سه‌نفره وحدت اصولگرایان با بیان اینکه دیدیم مجلس ششم می‌خواست چه بر سر انقلاب بیاورد، خطاب به اعضای جامعه پزشکی گفت که مراقب باشید که اگر غفلت شود ممکن است اوضاع تکرار و حتی بدتر شود.

به گزارش گروه مجلس خبرگزاری فارس، غلامعی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پنجمین نشست سراسری شوراهای بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم، گفت: مجلس قوه مهمی در کشور است.

وی با بیان اینکه دیدیم و دیدند که مجلس ششم می‌خواست چه بر سر انقلاب بیاورد و شاهد بودید که عاقبت کارگردان های مجلس ششم چه شد، افزود: مراقب باشید که اگر غفلت شود ممکن است اوضاع تکرار و حتی بدتر شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از آدمی که یک میلیارد خرج می‌کند تا از شهری کوچک وارد مجلس شود پرسید که دنبال چیست، خاطر نشان کرد: اگر آدم خالص و لایقی را در شهرهای خود می‌شناسید که شایستگی‌ نمایندگی را داشت باید به او کمک کنید تا به مجلس راه یابد.

عضو کمیته سه‌نفره وحدت اصولگرایان خطاب به اعضای شوراهای بسیج جامعه پزشکی گفت: نیروهای مخلص را برای مجلس انتخاب کنید، کسانی که برای قدرت، مقام و نفوذ دنبال نمایندگی مجلس نیستند.

نوشته شده توسط در تاریخ پنج‌شنبه, 7th جولای 2011 | ۹۷۲بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.