از صبح امروز و در میان استقبالی گرم:
وزارت مسکنی‌ها به “راه ” آمدند

خبرگزاری فارس: کارمندان وزارت سابق مسکن و شهرسازی پس از ادغام این وزارتخانه امروز به ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اراضی عباس‌آباد کوچ کردند و با گل و شیرینی توسط کارمندان وزارت راه پذیرایی شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» پس از ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی، نمایندگان ملت در بهارستان به تشکیل “وزارت راه و شهرسازی ” رأی دادند تا این دو وزارتخانه زیربنایی با یکدیگر ترکیب شوند.
‌وزارت مسکن و شهرسازی سابق دارای معاونت‌های مسکن و ساختمان، شهرسازی و معماری، تلفیق برنامه و امور مجلس، توسعه و مدیریت منابع، مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید، شرکت عمران و بهسازی شهری و سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی بود.
وزارت راه و ترابری سابق هم علاوه بر معاونت‌های ستادی، آموزش تحقیقات و فناوری، برنامه‌ریزی و اقتصاد و حمل و نقل، توسعه مدیریت و منابع، حقوقی و امور مجلس، ساخت و نگهداری راه روستایی، امور دولت و مدیریت بحران، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران را در زیر مجموعه خود داشت.
پس از ادغام این دو وزارتخانه تصمیم بر آن شد که کارمندان وزارت سابق مسکن ‌در کنار کارمندان وزارت سابق راه و ترابری ‌در اراضی عباس آباد و در ساختمان شهید دادمان استقرار پیدا کنند و با اتحاد و برادری به پیاده کردن اهداف علی نیکزاد به عنوان رأس این هرم در وزارت راه و شهرسازی بپردازند.
به هر حال صبح امروز کارمندان وزارت سابق مسکن به ساختمان شهید دادمان آمدند و با گل و شیرینی از سوی صاحب‌خانه پذیرایی شدند؛ مهمانانی که قرار است از امروز با وزارت راهی‌ها هم‌خانه شوند.

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه, 11th جولای 2011 | ۱۰۱۹بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.