در گفت‌وگو با فارس عنوان شد:
آخرین خبرها از تولید بازی رایانه‌ای «مختارنامه»

به نقل از خبرگزاری فارس: کارگردان بازی رایانه‌ای «مختارنامه» در خصوص مراحل تولید این بازی رایانه‌ای با بیان این که عکس‌برداری از لوکیشن‌ها تکمیل و در بخش هنری ساخت برخی لوکیشن‌ها آغاز شده است، گفت: برای این بازی رایانه‌ای بُردی جهانی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

مرتضی رضایی مدیرعامل استودیو بازی‌سازی «اسپریس پویانما» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص مراحل تولید این بازی رایانه‌ای بیان داشت: همچنان منتظر عقد قرارداد تولید هستیم، در عین حال انتخاب لوکیشن و امر تحقیقات به پایان رسیده است و عکس‌برداری از لوکیشن‌ها را نیز تکمیل و در بخش هنری ساخت برخی لوکیشن‌ها را نیز شروع کرده‌ایم.
وی ادامه داد: اکنون روی دیزاین و کارگردانی اثر کار می‌‌کنیم و در بخش فنی نیز در پی انتخاب یک موتور مناسب هستیم تا بتوانیم یک موتور خوب تهیه کنیم و در نهایت این بازی، به عنوان یک بازی رایانه‌ای با کیفیت برای خارج از ایران عرضه شود.
رضایی در تشریح هدف اصلی ساخت بازی رایانه‌ای «مختارنامه» اظهار داشت: در نظر داریم بازی رایانه‌ای «مختارنامه» با کیفیت و استانداردهای مناسب تولید شود و برای خارج از کشور نیز کارایی داشته باشد؛ در حقیقت برای این بازی رایانه‌ای بُردی جهانی را پیش‌بینی کرده‌ایم.
برخی عوامل سازنده بازی‌ رایانه‌ای «مختارنامه‌» عبارتند از مرتضی رضایی: کارگردان، سید داوود میرباقری؛ مشاور سینمایی، سیدابوالفضل سجادی، مجتبی محمدی، لاله زمانی: عوامل تولید در فنی و برنامه‌نویسی: امیر رضا لواسانی، علی علی‌دوستی.
به گزارش توانا، سریال مختارنامه به کارگردانی «سیدداوود میرباقری» که به شرح رشادت‌های مختار ثقفی، یکی از یاران امام حسین علیه السّلام پس از واقعه کربلا می‌پردازد، در مرکز سیما فیلم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید شده و هفته گذشته آخرین قسمت آن از شبکه سراسری پخش شد.

نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 2nd آگوست 2011 | ۹۳۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.