سردار نقدی خبرداد:

انتقال گردان‌های عاشورا از حوزه‌ها به پایگاه‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گردان‌های عاشورا از حوزه‌ها به پایگاه‌ها منتقل شده است و حوزه‌های مقاومت قرارگاه فرماندهی گردان‌های عاشورا هستند.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های ناحیه شهید بهشتی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بر لزوم حرکت توامان درونی و بیرونی سپاه تاکید کردند، گفت: انتظار رهبر معظم انقلاب از ما این است که به عنوان مجاهد، در دو جبهه درونی و بیرونی حرکت رو به جلو داشته باشیم.

وی افزود: امروز در جبهه درونی، بسیجیان با طرح صالحین به جهاد اکبر می‌پردازند و معنویت خلوصشان را ارتقاء می‌دهند و در جبهه بیرونی با نقش آفرینی در مسئله امر به معروف و نهی از منکر، جامعه را به سمت نقطه آرمانی سوق می‌دهند.

* طرح صالحین و امر به معروف، تیغه‌های ذوالفقار بسیج در جنگ نرم هستند

نقدی طرح صالحین و امر به معروف و نهی از منکر را مادر همه برنامه‌های بسیج دانست و افزود: طرح صالحین و امر به معروف و نهی از منکر تیغه‌های ذوالفقار بسیج در جنگ نرم هستند که همه برنامه‌های بسیج حول محور این دو مسئله شکل خواهد یافت.

وی با تاکید بر مسئولیت های سنگین بسیج در جنگ نرم گفت: بسیج میدان دار اصلی جنگ نرم است و در این راستا باید مساجد به عنوان سنگرهای اصلی این جنگ، تقویت شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: امروز درگیر جنگی هستیم که بنا به فرمایش رهبر عزیزمان به مراتب ظریف‌تر و پیچیده‌تر از دفاع مقدس است و بسیجیان در این برهه بسیار حساس و سرنوشت ساز از تاریخ بشر، میدان داران اصلی این نبرد هستند.

نقدی با یادآوری فرمایش امام راحل (ره) مبنی بر سنگر بودن مساجد در دفاع از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی که امام (ره) این تعبیر حکیمانه را به کار بردند، مساجد صرفا مکانی برای تدارک نیروها جهت گسیل به جبهه‌ای بودند که گاه هزار کیلومتر با آن فاصله داشتند اما امروز در جنگ نرم، مساجد، خود در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند. امروز نقش مساجد بسیار مهم‌تر از گذشته است و مساجد باید تقویت شوند.

* روش جذب، ساختار پایگاه‌ها و گروه‌های مقاومت تغییر کرده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تعاریف بسیجی عادی و فعال تغییر کرده است، تصریح کرد: تعاریف بسیجی عادی و فعال متناسب با الزامات روز و ماهیت جنگ نرم تغییر کرده است و به تناسب همین تغییرات در تعاریف پایه‌ای، روش جذب، ساختار پایگاه‌ها و گروه‌های مقاومت نیز دستخوش تغییر شده است.

وی در پایان با اشاره به گردان‌های عاشورای بسیج گفت: گردان‌های عاشورا از حوزه‌ها به پایگاه‌ها منتقل شده است و حوزه‌های مقاومت قرارگاه فرماندهی گردان‌های عاشورا هستند.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 3rd آگوست 2011 | ۹۵۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.