آزادی نماینده حماس و ۷۳ اسیر دیگر از زندان رژیم صهیونیستی

به نقل از خبرگزاری فارس: امروز یکی از نمایندگان حماس که در بند رژیم صهیونیستی بود به همراه بیش از ۷۰ اسیر دیگر از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شدند و حماس آن را پیروزی صاحبان حق و اراده خواند.

به گزارش فارس، رژیم صهیونیستی امروز «حسن یوسف» (۵۶ ساله) و از نمایندگان فراکسیون حماس در پارلمان فلسطین را پس از شش سال که از ربودن و حبس او می‌گذشت آزاد کرد.

حسن یوسف به نمایندگی از حماس در سال ۲۰۰۶ به مجلس قانون‌گذاری فلسطین راه یافته بود در حالی که در آن زمان وی نزد رژیم صهیونیستی اسیر بود.

خبرگزاری آمریکایی یونایتدپرس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ۷۴ اسیر فلسطینی را آزاد کردند، تاکید کرد که دوره محکومیت این افراد تمام شده بود و همه دیرتر از موعد آزاد شده‌اند.

سخنگوی وزارت اسرای دولت منتخب فلسطین نیز اعلام کرده است که مقامات اشغالگر به ۱۳۲ اسیر فلسطینی اعلام کرده است که دوره محکومیت آنان به پایان رسیده است و آزاد خواهند شد.

بنا بر اعلام این سخنگو، ۷۴ نفر از اسرا از زندان نقب هستند در حالی که ۱۶ نفر دیگر نیز متعلق به نواز غزه هستند که آزاد خواهند شد.

حماس در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که آزادی اسرای فلسطینی از جمله حسن یوسف آزادی انسان‌های صاحب حق و صاحب اراده و پیروزی عزم راسخ مقابل گردنکشی صهیونیستی است.

نوشته شده توسط در تاریخ پنج‌شنبه, 4th آگوست 2011 | ۹۷۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.