بیانیه سپاه عاشورا به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
سپاه عاشورا به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر نمود.

۳۱شهریور، یادآور روزی است که استکبار جهانی با استفاده از ماشین جنگی و پیاده نظام خود در مقابل انقلاب نوپای ایران اسلامی صف آرایی کرد تا بتواند سرپوشی برای قدرت پوشالی و اقتدار از دست رفته اش بگذارد، چرا که وقوع انقلاب اسلامی ایران تمام پنبه های ریسیده شده سیاسی و فرهنگی استکبار جهانی را نه تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در سرتاسر جهان رشته کرده بود و تمام معادلات سیاسی و محاسبات امنیتی آنها را بهم زده بود.

جنگ تحمیلی ۸ساله بر علیه نظام اسلامی در حقیقت نماد غیظه، کینه و خشم استکبار جهانی بود که علیرغم عزمشان توسط دلاورمردان و سلحشوران سرزمین پهناور ایران اسلامی با تمسک به حبل المتین ولایت فقیه و با اتکاء به پشتوانه معنوی که از حماسه کربلا داشتند توانستند با به نمایش گذاشتن رشادت و شجاعت های بی نظیر خود، پشت دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران را به زمین بزنند.

امروز استکبار جهانی بعد از شکست مفتضحانه ای که در جنگ سخت خورده است تلاش می کند با اتکاء به ابزار تکنولوژیک مدرن خود در حوزه جنگ نرم، انقلاب اسلامی ایران را با استحاله فرهنگی و سیاسی مواجه کند غافل از اینکه امروز نسل جوان و آگاه نظام اسلامی با تکیه بر میراث معنوی ای که از دوران ۸ سال دفاع مقدس به ارث برده است توانسته است تمام دسیسه های جهانی استکبار جهانی و صهیونیسم را خنثی سازد که حماسه ۷دی که بعد از فتنه سال ۸۸ آفریده شد درست در همین راستا بود.

امروز علیرغم پریشان گویی رسانه های استکبار جهانی، انقلاب های منطقه خاورمیانه ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد که آذادگان جهان با الهام از آموزه های معنوی، سیاسی، و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران تمام منافع مادی و معنوی دشمنان بشریت را به مخاطره انداخته اند.

امروز در حقیقت ما شاهد به ثمر نشستن خون سرخ شهیدانی هستیم که در سایه انفاس قدسی حضرت روح ا… نسیم روح نواز آذادگی را در سرتاسر جهان هستی به وزش درآوردند و امروز این نسیم به طوفانی تبدیل شده است که کشتی لرزان استکبار جهانی و صهیونیسم را با صخره های فولادین عزم ملت ها و گرداب های خشمگین مردم ستمدیده سرتاسر جهان مواجه ساخته است.

اینک سپاه عاشورا دوشادوش نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک ایام خجسته هفته دفاع مقدس بر تمام حماسه آفرینان ۸سال دوران دفاع مقدس بار دیگر با خون سرخ شهیدان عهد می بندد که در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بویژه در حراست از حریم مقدس ولایت مطلقه فقیه، طرفه العینی غفلت نخواهد ورزید و در پاسداری از آرمانها و ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص)هر لحظه آماده جانفشانی می باشد تا اینکه پرچم سرافراز اسلام وحدت بخش و توحید آفرین را در سرتاسر جهان هستی به اهتزاز درآورد و جهان را از لوث طواغیت زمان پاک سازد. الیس الصبح بقریب؟

باش تا صبح دولتش بدمد کاین هنوز از نتایج سحر است !

نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 20th سپتامبر 2011 | ۱۰۲۷بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.