لاریجانی در آغاز جلسه علنی:
درصورت بازرسی محمولات هواپیما و کشتی ایران بخدمت کشتی‌های آنان خواهیم رسید
خبرگزاری فارس: رییس مجلس گفت: به آمریکا و برخی کشورهای ماجراجو هشدار می‌دهیم در صورتی که وسوسه بازرسی محمولات هواپیما و کشتی ایرانی را در سر داشته باشند، مطمئن باشند در خلیج فارس و دریای عمان به خدمت کشتی‌های آنان رسیدگی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در سخنانی در ابتدای جلسه علنی پس از گرامیداشت یاد شهدای موتلفه درباره تحرکات اخیر غری علیه ایران گفت: در خبرها آمده بود که اتحادیه اروپا، سنا و کنگره آمریکا پس از قطعنامه مفتضحانه اخیر به اقدام دیگری دست زدند و برای تکمیل چرخه حرکت ماجراجویانه شورای امنیت مصوبات دیگری را در مقابله با ملت ایران تدارک دیده‌اند.

*به میزان فشارهای غرب به ملت ایران درجه غنی‌سازی افزایش می‌یابد

وی افزود: مجلس شورای اسلامی از دولت محترم می‌خواهد به دلیل عدم تبعیت این کشورها از مقررات NPT و عدم تأمین سوخت مورد نیاز رآکتور تحقیقاتی تهران، پایه تولیدات غنی‌سازی را در سطح ۲۰ درصد قرار دهد و به هیچ وجه از آن کوتاه نیاید تا کشورهای بی‌تعهد و زورگو متوجه شوند به میزان فشار بی‌منطق‌ آنان درجه غنی‌سازی متناسب با نیازها افزایش می‌یابد.
لاریجانی ادامه داد: ضمناً به آمریکا و برخی کشورهای ماجراجو هشدار می‌دهیم در صورتی که وسوسه بازرسی محمولات هواپیما و کشتی ایرانی را در سر داشته باشند، مطمئن باشند در خلیج فارس و دریای عمان به خدمت کشتی‌های آنان رسیدگی خواهد شد و این مقابله به مثل بخشی از دفاع از منافع ملی ما است و رئیس‌جمهور آمریکا هم باید متوجه باشد از این به بعد زمان سرگرم‌سازی از طریق سخنرانی به سر آمده است و زمان کلاس انشا تمام شده و نوبت امتحان حساب است و مطمئن نباشند که موذی‌گری نسبت به ملت ایران به نفع آنها تمام خواهد شد.

*مجالس کشورهای اسلامی در حال آماده‌سازی کاروان جدیدی برای کمک به مردم غزه هستند

وی گفت: ضمنا آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با اینگونه پرونده‌سازی‌ها ماجرای خیانت‌بار و جنایت‌آمیز اقدام علیه کاروان آزادی را سرپوش بگذارند.
لاریجانی در پایان گفت: موضوع شکستن محاصره غزه و جلوگیری از یهودی‌سازی بیت‌المقدس،‌مبارزه درخشنده دنیای اسلام است که مستمراً پیگیری خواهد شد و مجالس کشورهای اسلامی در حال آماده‌سازی کاروان جدیدی برای کمک به مردم غزه هستند و فلسطین قلب مسلمانان است و هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 16th ژوئن 2010 | ۱۰۴۲بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.