رئیس عشیره کعب آبادان در گفتگو با فارس:

حول محور ولایت حرکت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس عشایر ایل ‌کعب با بیان اینکه عشایر خوزستان قدردان ولایت فقیه هستند، تاکید کرد: عشایر عرب برای کورکردن چشم فتنه دشمنان همچون گذشته حول محور ولایت‌فقیه حرکت می‌کنند.

شیخ عبدالرحمن کعبی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: حرکت در مسیر رهبری و ولایت‌فقیه لازمه رسیدن به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های روزافزون است.

وی بر همین اساس خاطر نشان کرد: عشایر عرب خوزستان همچون گذشته عهدی ناگسستنی با ولایت‌فقیه دارند و قدردان این نعمت الهی هستند.

رئیس عشایر ایل‌ کعب نقش عشایر در صحنه‌های مختلف سیاسی کشور را بسیار چشمگیر دانست و گفت: شجاعت و صداقت عشایر در طول ۸ سال دفاع مقدس نشان از تعهد و اعتقادات دینی و ولایت‌مداری جوانان غیور عشایر دارد.

شیخ عبدالرحمان کعبی افزود: عشایر ایل ‌کعب با امام‌جمعه جدید آبادان تجدید میثاق می‌کنند و در راستای فرمایشات ایشان گام برمی‌دارند.

وی تصریح کرد: پیروی از ولایت‌فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی در طول این سه دهه بوده است.

رئیس عشایر ایل ‌کعب گفت: ‌در شرایط کنونی که دشمنان ایران و انقلاب یک‌صدا و متحد شده‌اند، ما نیز باید با تأسی از سخنان گوهر بار امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری قدر ولایت‌فقیه را که تمام وجود خویش را صرف خدمت بی‌منت کرده است، بدانیم.

شیخ کعبی تاکید کرد: عشایر غیور عرب، برای کورکردن چشم فتنه دشمنان همچون گذشته حول محور ولایت‌فقیه حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب فهمیده‏اند که ظلم‏ستیزى انقلاب و نظام اسلامى از اصل مهم و مترقى ولایت فقیه سرچشمه گرفته و براى منحرف ساختن چنین نظام و انقلابى، باید به قلب نیرو دهنده و ستون استوار آن هجوم برند و به همین دلیل پس از پیروزى انقلاب، در هر زمان مناسب، شبهاتى در زمینه این اصل بى‏بدیل مطرح شده است.

رئیس عشایر ایل ‌کعب گفت: ولایت‌فقیه امسال را با هوشیاری فراوان سال «همت مضاعف و کار مضاعف» نامگذاری کردند و ما نیز، با سرلوحه قرار دادن این شعار به وظایف خود عمل خواهیم کرد.

شیخ کعبی بر همین اساس در پایان تاکید کرد: عشایر عرب، در راستای ناکامی دشمنان به اهداف شوم خود و در جهت فرمایشات امام جمعه جدید آبادان عمل خواهند کرد.

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 2nd می 2010 | ۱۲۰۴بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.