قرآن به نیزه کردن و ..، حالا آتش زدن قرآن

تاریخ همیشه در خاطراتش مردمانی دارد که با خدا و دینش دشمنی کرده باشند. اما تفاوتهایی وجود دارد بین اعصار و مردمانش، بین ادیان و دشمنانش و خلاصه مختلفند کسانی که راه و روششان مختلف است برای مخالفت با دین خدا.

روزی با به نیزه زدن قرآن حیله ای ساختند تا اصحاب علی علیه السلام را بفریبند و امروز با بی شرمی تمام و با مقاصد گوناگون کلام خدا را به آتش می کشند.

آنجا و آنروز در جنگ صفین، معاویه ملعون با مشاهده صحنه جنگ و کشته و مجروح شدن یارانش به فکر چاره افتاد و بر سر عمروعاص داد کشید و از او خواست که مکری کند تا کارزار را به نفع خویش خاتمه دهند.و اما امروز اگرچه سران دولتهای آمریکا و اسرائیل خواهانند که دامن آلوده خود را از این کار ننگین پاک کنند و خود را از این جسارت خفت بار مبرا سازند ولی این همان حیله ای است که باز هم تکرار شد اما به نحوی دیگر.

مگر نفرمود امام خامنه ای که: “دولت آمریکا برای اثبات ادعای خود درباره دخالت نداشتن در این توطئه، باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را به گونه ای شایسته به مجازات برساند.”

 اگر اینکار را کردند که فباها و الا غیر از این روشن است که آنان به دنبال بهانه ای هستند تا باز هم همچون عراق و افغانستان و پاکستان جایی را برای اشغال پیدا کنند. به نظر می آید وقتی آنها صف خود را (به ظاهر) از توهین کنندگان به قرآن جدا میکنند، به دنبال آنند که اگر روزی همانند حادثه ۱۱ سپتامبر ( که آن هم حیله خودشان بود برای حمله به کشورهای مسلمان نشین) پیش آمد، آنرا به اسم مسلمانان بزنند و این آغازی باشد برای حمله و تجاوز به کشورهای اسلامی. 

اما اینبار 

دشمنان قرآن و اسلام عزیز بدانند که مسلمانان بیدارند و پاسخ این جسارت را دندان شکن می دهند.

خدایا به آبروی قرآن، فرج قرآن ناطق، امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را برسان.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 15th سپتامبر 2010 | ۱۲۶۷بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.