وزیر اقتصاد آلمان:

آمریکا توان حل بحران اقتصادی خود را ندارد

وزیر اقتصاد آلمان ضمن اسفبار خواندن سیاستهای اقتصادی دولت آمریکا، این کشور را در حل بحران اقتصادی خود مستاصل دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، “وولفگانگ شایبله” وزیر اقتصاد آلمان در شبکه ARD این کشور شدیدا از اقدامات و سیاستهای دولت آمریکا برای بهبود وضعیت بد اقتصادی این کشور انتقاد کرده و نتیجه این اقدامات را اسفبار خواند.

وی همچنین افزود: من فکر نمی کنم آمریکاییها با این روشها بتوانند مسائل خود را حل کنند.

شایبله درباره تصمیم بانک مرکزی آمریکا مبنی بر خریداری قرض های دولت به مبلغ ۶۰۰ میلیارد دلار اظهار داشت: به نظر من چنین اقداماتی از طرف بانک مرکزی آمریکا مسائل و مشکلات بیشتری را در دنیا به وجود خواهد آورد.

وزیر اقتصاد آلمان در نظر دارد در گفتگوهای دوجانبه با ایالات متحده و همچنین در نشست جی بیست در هفته آینده در کره جنوبی این انتقادهای خود را علنی اظهار کند.

وی همچنین اظهار داشته است که من باید با نهایت احترام بگویم که از نظر من ایالات متحده در این راستا ( حل بحران اقتصادی کشورش) مستاصل و درمانده شده است.

شایبله همچنین در شبکه “زد دی اف” آلمان اظهار داشت که سیاست های اخیر ایالات متحده برای خروج این کشور از بحران اقتصادی مفید نیست و نتیجه این سیاستها اسفبار است. بازار کار آمریکا همچنان با مشکلاتی روبرو است و شرایط اقتصادی در این کشور همچنان بد است. بهتر است که این مسائل واقعا حل شود، به جای اینکه به ابزارهایی چنگ بزنیم که مشخص است راه حل مسائل امروز این کشور نیستند.

 

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه, 6th نوامبر 2010 | ۹۸۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.