یکی از دوستان علی خلیلی در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
خودداری ۱۴ بیمارستان از پذیرش طلبه ناهی از منکر

خبرگزاری فارس: یکی از دوستان طلبه‌ای که شب گذشته مورد حمله افراد شرور قرار گرفته، گفت: ۱۴ بیمارستان از پذیرش وی خودداری کرده و بیمارستان آخر پذیرش وی را منوط به واریز ۶ میلیون تومان وجه نقد کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، یکی از دوستان علی خلیلی، طلبه جوانی که شب گذشته در پی برخورد با افراد شروری که قصد مزاحمت و آزار و اذیت چند زن در بلوار پروین را داشتند از ناحیه گردن مورد جراحت شدید واقع شد، اظهار داشت: همراهان و حاضران در صحنه بعد از متواری شدن افراد شرور، وی را به چند بیمارستان بردند که ۱۴ بیمارستان از پذیرش وی خودداری کردند.

وی ادامه داد: بیمارستان‌های رسول اکرم(ص)، امام حسین(ع)، شهدای تجریش، امام سجاد(ع) ، بقیه‌الله ، تهران کلینیک ، سینا ، میلاد ، الغدیر، طالقانی ، لاله، امام خمینی، جماران و پارسیان از پذیرش این طلبه جوان خودداری و علت این کار را حال وخیم وی عنوان کردند.

این فرد مطلع گفت: در نهایت همراهان خلیلی، او را به بیمارستان خصوصی عرفان بردند که مسئولان این بیمارستان هم پذیرش وی را منوط به واریز مبلغ ۶ میلیون تومان وجه نقد کرده و سرانجام با واریز ۵ میلیون تومان او را پذیرش کردند.

به گفته این شخص در حال حاضر علی خلیلی وضعیت نیمه‌هوشیار دارد.

گفتنی است این حادثه و مجروح شدن این طلبه جوان در یکی از شرقی‌ترین مناطق تهران بوده و این در حالی است که وی بعد از خودداری ۱۴ بیمارستان، در بیمارستانی در غرب تهران پذیرش شده است.

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه, 18th جولای 2011 | ۱۱۴۵بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.