نحوه‌ی دریافت امضای دیجیتالی اعلام شد

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: کسانی که به دریافت امضای دیجیتال تمایل دارند، می توانند به نزدیک‌ترین دفاتر اسناد رسمی مراجعه کرده و امضای دیجیتال دریافت کند.

به گزارش مشرق، رضا تقی‌پور – وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات – در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظها کرد: بحث امضای دیجیتال تقریبا به صورت نسبی حل شده است و امروزه هر کسی می‌تواند به نزدیک‌ترین دفاتر اسناد رسمی مراجعه کرده و امضای دیجیتالی دریافت کند.

وی افزود: در زمینه تجارت الکترونیکی و خرید و فروش الکترونیکی نیز کارهایی انجام شده و در حال انجام است، همچنین در زمینه پول الکترونیکی کارهای خوبی توسط اپراتورها در حال انجام است.

وزیر ارتباطات در ادامه با بیان این که کشور ما در گذشته اقدامات خوبی در توسعه ارتباطات داشته است گفت: در حوزه فن‌آوری اطلاعات در کشور تلاش‌های خوبی صورت گرفته و یکی از مباحث اصلی که در این ارتباط قابل بحث است، توسعه شبکه‌ها به نحوی است که بتواند همه نیازهای کسب و کار و نیازهای اجتماعی، ‌اقتصادی و فرهنگی را پاسخگو باشد.

تقی‌پور با اشاره به اهمیت بالای رشد خدمات مختلف ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در تحقق جهاد اقتصادی گفت:‌ ۱۰ درصد رشد در ضریب نفوذ ICT در کشورهای پیشرفته موجب ۴/۱ درصد افزایش در رشد GDP و در اقتصاد کشورهای در حال توسعه رسیدن به عدد ۲/۱ را موجب شده است.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 3rd آگوست 2011 | ۱۰۳۶بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.