در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارائه شد؛
گزارش مصلحی از انقلاب‌های منطقه و عملیات وزارت اطلاعات علیه «پژاک»

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اول کمیسیون سیاست خارجی مجلس از ارائه گزارش وزیر اطلاعات در این کمیسیون درباره انقلاب‌های منطقه و عملیات این وزارتخانه علیه گروهک پژاک خبر داد.

خبرگزاری فارس: گزارش مصلحی از انقلاب‌های منطقه و عملیات وزارت اطلاعات علیه «پژاک»

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) اعضای کمیسیون متبوعش از حضور حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات و سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این جلسه خبر داد.

وی افزود: وزیر اطلاعات در این جلسه گزارشی از انقلاب‌های اخیر کشورهای خاورمیانه و آفریقای شمالی به اعضای کمیسیون ارائه داد و وضعیت این کشورها را به صورت دقیق و جزء به جزء برای اعضای کمیسیون تشریح کرد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: آقای مصلحی در این جلسه از عملیات وزارت اطلاعات علیه گروهک پژاک در شمال غرب کشور در منطقه عمومی روبروی سردشت روی نوار مرزی گزارشی ارائه داد.

به گفته وی، آقای مصلحی در جلسه عصر امروز کمیسیون سیاست خارجی، در خصوص اختلاس سه هزار میلیارد تومانی گفت که اقدامات اطلاعاتی روی این پرونده انجام و گزارش آن ارائه شده است.

اسماعیل کوثری بر همین اساس با اشاره به حضور سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این جلسه، گفت: مقداد نجف‌نژاد نماینده بابلسر در خصوص وضعیت پادگان نیروی هوایی ارتش در بابلسر سؤالاتی داشت که وزیر دفاع برای پیگیری این موضوع قول تشکیل گروهی را داد.

وی در خاتمه گفت: آقای نصرالله کوهی نیز در خصوص کارخانه قند سروستان که متعلق به اتکا وابسته به وزارت دفاع است نیز سؤالاتی را مطرح کرد و مقرر شد گروهی نیز برای بررسی مشکلات این کارخانه تشکیل شود

نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 20th سپتامبر 2011 | ۱۰۲۸بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.