ایران خواستار تغییر زمان بازی با بحرین شد

فدراسیون فوتبال بنا به درخواست کیروش خواستار تغییر زمان بازی با بحرین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست هماهنگی مسئولین فدراسیون به منظور برگزاری هرچه بهتر مسابقات پیش روی فدراسیون با حضور دبیر کل و مسئولین کمیته های فدراسیون ،آکادمی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران، رئیس هیئت فوتبال استان همدان و همچنین مدیریت شرکت AITO برگزار شد.
درابتدای این نشست مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون ضمن بیان این مطلب که در دو ماه آینده رویدادهای زیادی از قبیل دیدار دوستانه تیم ملی بزرگسالان با فلسطین ،دیدار تیم ملی ایران مقابل بحرین در چهاچورب رقابت های مقدماتی ۲۰۱۴ برزیل، دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال با روسیه و همچنین مسابقات مقدماتی جوانان آسیا در همدان در پیش داریم از همه کمیته های مسئول در برگزاری پیکارهای فوق خواست تا با جدیت در هر چه بهتر برگزار شدن آنها تلاش مضاعفی داشته باشند.
بنا بر تصمیمات اخذ شده در این نشست دیدار تیم ملی با فلسطین روز چهارشنبه سیزدهم مهر و ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. همچنین بنا بر درخواست سرمربی تیم ملی نامه ای جهت تغییر زمان بازی تیم ملی کشورمان مقابل بحرین به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال و درخواست شده است که ساعت این دیدار به جای ۱۸:۳۰ ،راس ساعت ۱۹:۳۰ و در همان روز نوزدهم مهرماه برگزار شود.
در ادامه این نشست در خصوص برگزاری مسابقه دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و روسیه که در اصفهان برگزار خواهد شد،بحث و تبادل نظر شد و بنا بر تصمیمات گرفته شده ،قرار است تیم ملی روسیه از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۷ آبان به ایران سفر کرده و دو دیدار تدارکاتی را با تیم ملی کشورمان برگزار کند.
در ادامه جلسه در خصوص مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا که قرار است از هفتم تا بیستم آبان به میزبانی هیئت فوتبال استان همدان برگزار شود،بحث و تبادل نظر شد و قرارشد به جهت بررسی نهایی امکانات موجود در همدان گروهی از نمایندگان فدراسیون فوتبال جهت بازدید ،از این استان دیدن کنند و گزارش خود را به دبیرکل فدراسیون ارائه دهند.
در پایان جلسه در خصوص همکاری فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا و هماهنگی لازم با کمیته تیم های ملی،آموزش،داوران،جوانان و آکادمی فوتبال مبنی بر اجرائی نمودن نقطه و نظرات فی مابین دوفدراسیون، مقرر شد با توجه به حضور معاون برنامه ریزی و آموزش فرداسیون ایتالیا درتایخ ۲۶ الی ۲۹ اکتبر در تهران، هماهنگی های لازم صورت گیرد.
نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 27th سپتامبر 2011 | ۱۱۴۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.