در افتتاحیه رسمی با حضور رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت؛
ضرغامی: شبکه «بازار» گامی موثر در تحقق اهداف سال «جهاد اقتصادی» است

به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صداوسیما در مراسم افتتاح شبکه بازار گفت: راه اندازی این شبکه گامی موثر در تحقق اهداف «سال جهاد اقتصادی» است.

خبرگزاری فارس: ضرغامی: شبکه «بازار» گامی موثر در تحقق اهداف سال «جهاد اقتصادی» است

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس سازمان صداوسیما در مراسم افتتاح شبکه بازار گفت: راه اندازی این شبکه گامی موثر در تحقق اهداف «سال جهاد اقتصادی» است.
ضرغامی با اشاره به اینکه رونق و تقویت اقتصاد ملی از اهداف مشترک برنامه‌ریزان اقتصادی و مدیران اجرایی کشور است، افزود: آموزش اصلاح الگوی مصرف به وسیله تلویزیون که گسترده‌ترین رسانه است یکی از راه‌های رسیدن به رونق اقتصادی در عرصه ملی است.

رئیس رسانه ملی کارکرد شبکه بازار را معطوف به حمایت از تولید کنندگان داخلی و مصرف کنندگان دانست و افزود: راه‌اندازی این شبکه در سطح اقتصادی کلان موجب سرعت در افزایش شاخص‌های ملی اقتصادی و در سطح خرد به شکوفایی بنگاه‌های کوچک و متنوع و متوسط منجر خواهد شد.
ضرغامی عزم رسانه ملی برای تأکید بر کالاهای تولید داخل را تلاشی در خور دانست که با هدف حمایت از تولید کنندگان و حذف عوامل واسطه‌ای در چرخه توزیع، کاهش قیمت نهایی کالا را در پی دارد.
وی با اشاره به اینکه ارتقای دانش خرید و مصرف و توانمندسازی عموم مردم، اعمال نظام نظارتی بر پذیرش کالاها و خدمات و اعمال نظام ضمانت کالا منجر به تقویت فرهنگ کیفیت در تولید و مشتری مداری در فروش خواهد شد، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی برای خرید آسان و مطمئن، تأمین نیاز خانم‌های خانه‌دار از طریق معرفی کالاهای پرکاربرد، تسهیل در تصمیم گیری، مشاوره در انتخاب، اطلاعات روز آمد و کارآمد از مراکز فروش کالا در همه زمینه‌ها از اهداف راه‌اندازی شبکه بازار است.

ضرغامی شبکه بازار را فضای مناسب برای تبلیغ اجناس ارزان برای مصرف اقشار ضعیف و متوسط جامعه معرفی کرد و گفت: راهنمایی خانواده‌های ایرانی در کاهش سفرهای غیرضرور و صرفه‌جویی در وقت و ایجاد فرصت برای انتخاب بهتر از دیگر خدماتی است که این شبکه به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.
معرفی بنگاه‌ها و مراکز خدماتی کوچک از طریق پخش نیازمندی‌ها و ایجاد امکان برای ارتباط آنها با مشتریان، حمایت از تولیدکنندگان از طریق معرفی کالا به وسیله شبکه سراسری بازار از دیگر برنامه‌هایی است که برای بینندگان این شبکه تدارک دیده شده است.
رئیس سازمان صدا و سیما در پایان اظهار امیدواری کرد راه‌اندازی این شبکه غرور، نشاط و باور ملی نسبت به کالاهای داخلی را فراهم کند و آشناسازی آحاد مردم با خدمات متنوع موجود در کشور و رفع نیازهای آنان را در پی داشته باشد.

شبکه سراسری بازار که از امروز کار خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند هم اکنون از کانال ۱۶ گیرنده‌های زمینی دیجیتال قابل دریافت است و به صورت ۲۴ ساعته کالا و خدمات متنوع ایرانی را به مخاطبان معرفی می‌کند.

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 20th نوامبر 2011 | ۱۱۶۵بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.