حدادعادل در پاسخ به فارس:
اخلالگران در هدفمندسازی یارانه‌ها ستون پنجم جنگ اقتصادی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده تهران در مجلس گفت: کسانی هستند که با ظاهر غیرجنگی به اقداماتی جنگی نظیر اخلال در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها دست می‌زنند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص فتنه اقتصادی برای اخلال در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، گفت: حقیقت این است که درست است جنگ نظامی تمام شده ولی ما جنگ‌های گسترده دائمی فرهنگی و البته اقتصادی که با تحریم‌ها موج آن بالا گرفته نیز مواجه هستیم.

وی که در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس سخن می‌گفت، افزود: همان‌طور که جنگ‌های نظامی ستون پنجم دارند، جنگ اقتصادی هم ستون پنجم دارد و عده‌ای هستند که با ظاهر غیرجنگی اقدامات جنگی از جمله اخلال در روند اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان از ملت خواست که آگاه باشد و نتایج خوب هدفمند کردن یارانه‌ها را در نظر گیرد و با آنها که قصد دارند با تبلیغات منفی یا با اقداماتی از قبیل گران کردن بی دلیل اجناس و احتکار کالاها به اجرای این طرح صدمه بزنند، مقابله کند.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 10th نوامبر 2010 | ۱۰۰۴بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.