صفارهرندی:

هدف دشمن از جنگ نرم ضربه‌زدن به اعتقاد مردم است

خبرگزاری فارس: وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هدف دشمنان ایران اسلامی از راه‌انداختن جنگ نرم، ایجاد خلل در اعتقادات مردم است و باید در این باره هوشیار بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، محمدحسین صفارهرندی یکشنبه شب در جمع فعالان مساجد شهرستان دزفول با اشاره به اقداماتی که دشمنان برای جنگ نرم در ایران انجام داده‌اند، اظهار داشت: اقداماتی که دشمنان در کشور در راستای جنگ نرم انجام داده‌اند، همگی در راستای سست کردن اعتقادات مردم است و باید در این باره نهادهای فرهنگی و مذهبی توجه بیشتری را داشته باشند.
این مسئول سابق نهاد فرهنگی کشور با اشاره به دشمنی‌هایی که در یک سال گذشته از طرف ایادی و برپاکنندگان جنگ نرم در کشور کرده‌اند، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی در راستای کمرنگ کردن نقش رهبری تلاش می‌کنند و باید تلاش کرد تا اقدامات آنها بی‌نتیجه بماند، همان گونه که این امر در ۹ دی ماه سال ۸۸ محقق شد.
وی با اشاره به ایام گرامیداشت مقام معلم گفت: شهید مطهری در ایران به عنوان اسوه‌ای بزرگ در اسلام شناسی است و تمام کتب وی به عنوان بهترین منبع برای شبهه‌زدایی و پاسخ‌گویی به مسائل روز استفاده می‌شود.
صفارهرندی با اشاره به کتب شهید مطهری گفت: تمام کتب شهید مطهری مورد تائید امام خمینی(ره) بوده است و به این دلیل باید کوشید تا کتاب‌های شهید مطهری در جامعه توسعه یابد و مراجعه به کتب وی در بین اهل دین و عوام رونق گیرد.
وی تاکید کرد: اگر انسان در تعالی بخشیدن به روحیات خود تلاش کند، در رسیدن به کمال موفق خواهد بود و بهترین راه برای این امر توجه به کتب دینی و قرآن است.
صفار هرندی رسالت پیامبران را برای هدایت و تعالی انسان معرفی کرد و گفت: خداوند پیامبران را مبعوث کرده است تا در نفس انسان تغییری حاصل شود و باید توجه داشت که رسالت پیامبران تنها در این راستا بوده است.

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه, 10th می 2010 | ۱۰۳۰بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.