جمعیت عمل اسلامی بحرین:
مردم بحرین میدان “اللؤلؤه ” را ترک نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس جمعیت عمل اسلامی بحرین تأکید کرد که تظاهرات‌کنندگان تا تحقق مطالبات خود میدان “اللؤلؤه ” را ترک نخواهند کرد.

به گزارش فارس، “عبدالله صالح ” نایب رئیس جمعیت عمل اسلامی بحرین در گفت‌وگو با شبکه العالم با اشاره به اقدامات دولت بحرین برای دور زدن تحرکات مردمی با طرحهای فریبنده نظیر دعوت به گفت‌وگو هشدار داد: دولت پس از آنکه نتوانست از طریق خشونت به اهداف خود دست یابد، این طرح را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: پافشاری تظاهرات‌کنندگان بیانگر پایبندی آنها به مطالباتشان است، و مردم تا تحقق مطالبات خود، میدان اللؤلؤه را ترک نخواهند کرد.

صالح درباره انگیزه خروج ارتش بحرین از خیابانها گفت: دولت در مقابله با معترضان در بامداد روز پنج‏شنبه مرتکب اشتباهی شد که دیرهنگام به این اشتباه خود پی برد و آن اشتباه این بود که اعتراضات مسالمت آمیز را نمی‌توان با ارتش و نیروهای ضدشورش پاسخ داد و درگیری به معنای ریختن نفت روی آتش است.

عبدالله صالح تصریح کرد: اشتباه دولت در سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم، عواقب زیادی برای آن به همراه خواهد داشت که در آینده به آن پی خواهد برد.

صالح گفت: با وجود خروج ارتش از خیابانها، تفکر سلطه‌جویانه همچنان بر رژیم حاکم است، و این رژیم در صورت لزوم، ارتش را به خیابانها باز خواهد گرداند.

وی تصریح کرد: نیروهای ضدشورش از میدان اللؤلؤه خارج نشده و فقط اندکی از آن دور شده‌اند، و احتمال آن می‏رود که مسئولان بحرینی حماقت دیگری را مرتکب شوند.

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 20th فوریه 2011 | ۱۰۷۲بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.