حسن عباسی:
نتیجه اشتباه سران فتنه ریزش حداکثری حمایت از آنها بود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بررسی‏های‌ دکترینال امنیت بدون مرز گفت: نتیجه اشتباهات سران فتنه، ریزش حداکثری حمایت مردم از آنها بود که امروز مردم از صف آنها جدا شده‌اند و آنها بین بسیاری از طرفداران قبلی خود جایگاهی ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن عباسی در جمع اعضای جامعه اسلامی دانشجویان گیلان اظهار داشت: نبردهای پیش‌بینی شده در غرب برای سال ۲۰۱۲ آرماگدونی است و ربطی به مسئله آخرالزمانی ندارد.
وی با اشاره به گفته: “حضرت مهدی عجّل الله تعالی فرجه الشریف خواهد آمد ” بیان درستی نیست و یک فرضیه حجتیه‌ است، افزود: حضرت مهدی عجّل الله تعالی فرجه الشریف بین ماست و روزی برای همه ما مشخص می‌شود که حضرت چه‎کسی است.
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز اظهار داشت: مردم باید خود را آماده حکومت مهدی عجّل الله تعالی فرجه الشریف کنند و این آمادگی با توجه به آیات شریفه قرآن کریم در تغییر در رفتار است.
وی گفت: شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون نفر در جهان زندگی می‌کنند و این همان قوم اشاره شده در قرآن برای تغییر در خودشان است.
عباسی افزود: یک بار امام روح‌الله(ره) با پرورش چهار هزار جوان طلبه به طرف حضرت رفتند و انقلاب اسلامی با شکوه و عظمت به پیروزی رسید.
وی با بیان اینکه مراجع و علما زعامت حضرت مهدی(عج) را داشتند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) شصتمین و مقام معظم رهبری شصت و یکمین زعیم حضرت مهدی(عج) هستند.
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال خاطرنشان کرد: ۳۲ سال انقلاب اسلامی در ایران حاکم و تاثیرات آن در جهان کم‎نظیر بوده و این انقلاب به دنیا صادر شده است.
وی با اشاره به دوران ۲۰ ساله زعامت مقام معظم رهبری گفت: در بررسی این دو دهه، شاهد حرکت‌های شگفت‌انگیز و پیشرف‌های چشمگیری در حوزه علوم و فناوری در شاخه‌های پزشکی، فناوری‌های هسته‌ای و قضایی شده‌ایم و امروزه می‌توانیم ادعا کنیم که از پیشرفته‌ترین کشورها در حوزه علوم راهبردی محسوب می‌شویم.

*اقدام فتنه‎گران ملی نیست

عباسی با اشاره به فتنه ۲۵ بهمن و اقدام‌های گذشته فتنه‌گران اظهار داشت: اقدام فتنه‌گران ملی نیست و حرکت ضدانقلابی است.
وی گفت: در حالی که تمام ملت‌ها به طرف الله اکبر می‌روند، فتنه‌گران قیمومت و سیطره آمریکا را پذیرفته‌اند که قابل تأمل است.
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز افزود: وقتی فتنه‌گران شعار «نه غزه و نه لبنان» سر دادند، چگونه می‌توان باور کرد که آنها در ۲۵ بهمن برای ملت مصر به عرصه آمدند؟
وی هدف غرب از حمایت اقدام فتنه‌گران در ۲۵ بهمن و دفاع کلینتون و اوباما در به شهادت رساندن دانشجوی ایرانی را تغییر نوع نگرش‌های ملت‌های قیام کننده دانست و اظهار داشت: غرب می‌خواست به ملت‌ها بگوید انقلاب اسلامی معقول و منطقی نیست و در این مسیر با خفت و خواری ناکام ماند.

*کاندیداتوری مشایی برای رئیس جمهوری مسئله درجه چهارم است

وی در ادامه سخنانش در پاسخ به سؤال دانشجویی که از وی پرسید آیا مشایی برای دوره ریاست جمهوری آینده کاندیدا می‌شود یا خیر، گفت: این مسئله کاندیداتوری مشایی برای ریاست جمهوری شایعه است.
عباسی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری این مسئله درجه چندمی است و دانشجویان و مردم نباید فکرشان را مشغول چنین بحث‌های بیهوده‌ای کنند.
وی کاندیداتوری مشایی برای رئیس جمهوری را مسئله درجه سوم و چهارم دانست و اظهار داشت: ما باید فکرمان را برای مسائل درجه اول و دوم مشغول کنیم.

*آقازاده‌ها در اروپا به‌دنبال عیش و نوش هستند

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز، در باره موضع‌گیری‌های اخیر حسن روحانی و ناطق نوری گفت: مصاحبه‌ها خیلی شفاف نبود و دوستان باید صریح‌تر قضایا را محکوم کنند و صرف محکوم کردن نیز کفایت نمی‌کند و باید از موضع خود برگردند و از برخی افراد و قضایا اعلام برائت و صراحتاً موضع خودشان را روشن کنند.
وی با اشاره به اینکه عده‌ای از خواص ۲۰ ماه سکوت کردند، افزود: آنها هنوز نیز با جدیت سکوت خود را نشکسته‌اند و بسیاری هم از همان روزهای نخست می‌گفتند که رأی ما کجا رفته است؟
عباسی اضافه کرد: وقتی مردم می‌بینند کسی که درون نظام قرار دارد چنین موضعی از خود نشان می‌دهد، واکنش نشان می‌دهند.
وی افزود: آقازاده‌هایی که پس از انتخابات سکوت کردند یا حرف‌هایی زدند و در اروپا به عیش و نوش مشغول هستند، فرزندان ملت را با فریب به قیام تحریک کردند و البته ناکام ماندند.

*راهبرد نظام در مواجهه با فتنه‌گران مناسب است

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به برخورد با سران فتنه تصریح کرد: امام راحل در مواجهه با بنی‌صدر مردم را از بنی‌صدر جدا کرد و بنی‌صدر را از ملت نگرفت.
وی گفت: راهبرد نظام این است که مردم از سران فتنه جدا شوند که شده‌اند و بسیاری از افراد که در مراحل اولیه جزو طرفداران این عده بودند، فتنه‌گران را از خود جدا کردند و نسبت به آنها بی‌توجه شدند.
عباسی با بیان اینکه سران فتنه اشتباهات بسیاری داشته‌اند، افزود: نتیجه اشتباهات سران فتنه، ریزش حداکثری حمایت مردم از آنها بود و مردم امروز از صف سران فتنه جدا شده‌اند و آنها بین بسیاری از طرفداران قبلی خود جایگاهی ندارند.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 23rd فوریه 2011 | ۱۱۶۲بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.