با مخالفت سازمان نظارت بر رسانه‌های هلند
شبکه‌های اسلامی در هلند اجازه پخش برنامه ندارند

خبرگزاری فارس: سازمان نظارت بر رسانه‌های هلند اعلام کرد، که هیچ یک از پنج سازمان اسلامی این کشور حق پخش برنامه روی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی ندارند.

به گزارش خبرنگار دیپلماسی عمومی و جنگ نرم خبرگزاری فارس، سازمان نظارت بر رسانه‌های هلند اعلام کرد، که هیچ یک از پنج سازمان اسلامی این کشور حق پخش برنامه روی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی ندارند.
این تصمیم پس از آن اعلام شد که در آگوست سال ۲۰۱۰ مجوز بنیاد سازمان‌های اسلامی همکار هلند لغو شد و این بنیاد یکبار دیگر درخواست مجوز کرده‌ بود که تصمیم مذکور اعلام گردید.

پس از لغو مجوز بنیاد سازمان‌های اسلامی همکار هلند، سازمان نظارت بر رسانه‌های هلند، درخواست اصلی برای پخش برنامه های تلویزیونی را که در سال ۲۰۰۹ تسلیم شده بود، مورد بازنگری قرار داد.
همین مسئله این امکان را فراهم کرد که پنج سازمان‌ اسلامی هلند درخواست خود را به روز کرده و مجدداً ارائه کنند.
اما در نهایت سازمان نظارت بر رسانه‌ها به این نتیجه رسید که هیچ یک از پنج سازمان واجد شرایط لازم برای پخش برنامه نمی‌باشند و هیچ کدام از این سازمان ها بنا به دلایل متعدد، به صورت کامل نماینده مردم مسلمان هلند نیستند.
بنا بر این گزارش سازمان نظارت بر رسانه‌ها از اینکه هیچ یک از سازمان‌های اسلامی نتوانستند مجوز پخش برنامه دریافت کنند اظهار تأسف کرد.

از تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۰ بودجه‌ای که برای پخش برنامه‌های اسلامی اختصاص یافته بود، به سازمان پخش برنامه عمومی هلند (Netherlands Public Broadcasting) داده شد تا به تولید برنامه‌های اسلامی مباردت ورزد و سازمان نظارت بر رسانه‌ها نیز پیشنهاد کرده است که این تصمیم تا اطلاع ثانوی پا برجا باقی بماند.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 23rd فوریه 2011 | ۱۰۸۶بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.