روز تولد مشایی تعطیل اعلام شود

یالثارات نوشت : به پاس خدمات بی‌سابقه قطب دایره دولت و مرشد کامل حضرت اسلام‌شناس مقیم ریاست جمهوری به دین و دولت و مردم و کل جهان لاهوت و عوالم ناسوت و غیره پیشنهاد می‌شود که از این پس:

۱- روز تولد حضرت ایشان به عنوان روز «احیای معنویت لاهوتی» نامگذاری شود.

۲- و تعطیل عمومی هم باشد! ترجیحا ۲ روز!

۳- و به مناسبت تولد ایشان به کارمندان ارشد نهاد ریاست جمهوری سبد کالا و به بقیه کارمندان دولت بسته‌ای فرهنگی شامل نرم‌افزار «معراج مشاء» (حاوی تمام سخنرانی‌های حضرت ایشان به صورت فشرده و صوتی و تصویری) و کتابچه‌هایی جهت معرفی این تحفه آسمانی و غیبی و اندیشه‌های بلند حضرتشان اهدا شود.

۴- حتی می‌شود در شب تولد ایشان ۱۷ لیتر بنزین با نرخ صد تومانی درون کارت‌های خلایق شارژ کرد و میلیونها نفر را دعاگوی وجود شریف آن جناب نمود.

۵- برگزاری جشنواره‌های فیلم، شعر، نماهنگ، نقالی و کاریکاتور جهت بزرگداشت ایشان در قالب «هفته فرهنگی اسفندیار» هم می‌تواند از دیگر برنامه‌های دولت (مخصوصا وزارت ارشاد) در جهت بزرگداشت مقام این عارف و اسلام‌شناس ناشناخته باشد تا در قالب‌های شعر، فیلم و… لااقل گوشه‌ای از مراتب وجودی و فضایل و کمالات این وجود ذیجود بر خلایق آشکار شود.

۶- مراسم دعای همگانی در مدارس، ادارات و کلیه مناطق استحفاظی دولت جهت سلامت وجود این گوهر یگانه دهر به صورت ۱۰ دقیقه در مراسم ظهرگاهی به صورت یک روز در میان برگزار گردد!

نوشته شده توسط در تاریخ پنج‌شنبه, 24th فوریه 2011 | ۱۲۲۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.