«محسن پرویز» در پاسخ به فارس عنوان کرد؛

حساسیت بالای وزارت ارشاد در ممانعت از انتشار کتب فرقه‌های نوظهور

خبرگزاری فارس: «محسن پرویز» از حساسیت بالای وزارت ارشاد و شورای عالی انقلاب فرهنگی در ممانعت از انتشار کتب فرقه‌های نوظهور خبر داد.


«محسن پرویز» معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد و مدیر برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره عدم اجرای درست ضوابط نشر کتاب توسط ممیزان و کارشناسان ارشاد گفت: یک فرقی باید بین مصوبه و اجرا گذاشته شود. ممکن است ۱۰ قانون خوب هم داشته باشیم اما مجریان خوبی نداشته باشیم و نقص در مجریان را نباید به حساب ضوابط گذاشت.
وی در ادامه گفت:‌ نظر اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در تصویب این سیاست‌ها، تأکید بر منش و روش اعتدالی بوده و هست. اگر بخواهیم با نگاه سخت‌گیری کار را پیش ببریم، دایره اندیشه و خیال بسته می‌شود.
وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس درباره گسترش کتاب انحرافی درباره فرقه‌های نوظهور، گفت: ‌در برهه‌ای از زمان فرقه‌های نوظهور توانستند کتاب‌هایی را جهت چاپ به ارشاد ارائه کنند که مجوز آن را هم گرفتند و در منتشر هم کردند اما حساسیتی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت ارشاد در تصویب سیاست‌ها صورت گرفت این نقیصه برطرف می‌شود.

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه, 10th می 2010 | ۱۰۳۶بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.