مدتی قبل مشاهده شد برخی از دخترکان بی‌حجاب با همراهی وحوش (سگ) در این مکان مقدس به ویژه قطعات شهدا پرسه‌زنی و خودنمایی می‌کنند. این نوع حضور آن هم در این مکان مقدس آزردگی خاطر خانواده‌های شهدا و ایثارگران را به همراه داشته است. آیا باز هم باید سکوت کرد؟

در اقدامی مشکوک برخی زنان بی‌حجاب با سگ در گلزار شهدا به پرسه‌زنی می‌پردازند.

در پی غفلت مسئولین فرهنگی و نگاه سیاسی به مسائل فرهنگی، بیم آن می‌رود تا آخرین سنگرهای فرهنگی کشور در تسخیر فرهنگ مبتذل غرب درآید.گلزار شهدای بهشت زهرای تهران منزلگاه بیش از ۳۰ هزار شهید والامقام دوران انقلاب و دفاع مقدس می‌باشد که سفارش و تاکیدشان بر حفظ انقلاب و ارزشهای آن به ویژه حفظ حجاب اسلامی بوده است.

اینک در این مکان مقدس و در این سنگر بزرگ فرهنگی، سربازان فرهنگ غرب با ظاهر‌های بزک کرده مشاهده شده‌اند؛ آنانی که مزار شهدا را با پارک اشتباه گرفته‌اند. مدتی قبل مشاهده شد برخی از دخترکان بی‌حجاب با همراهی وحوش (سگ) در این مکان مقدس به ویژه قطعات شهدا پرسه‌زنی و خودنمایی می‌کنند. این نوع حضور آن هم در این مکان مقدس آزردگی خاطر خانواده‌های شهدا و ایثارگران را به همراه داشته است. آیا باز هم باید سکوت کرد؟


پرواضح است که این وضعیت نشات گرفته از سیاست‌های دولت در نادیده گرفتن قانون عفاف و حجاب و همچنین عدم برخورد با بی‌حجابی در شهر می‌باشد.

گفتنی است گلزار شهدا، مامنی برای علاقمندان و دلسوزان ارزشهای انقلاب و اسلام و از قافله عقب‌ماندگان شهادت می‌باشد، مامنی برای آنانی که نامهربانی و بی‌مهری‌های سیاسیون برفرهنگ به ویژه عفاف و حجاب و نیز تاراج عفت و حیای زنان در خیابان بر دلشان عقده شده و قطعات شهدا را بهترین محل برای درد دل با شهدا و جلای دل می‌دانند.

 

 

نشریه یالثارات

منبع : http://www.cjf.ir/post/2156

نوشته شده توسط در تاریخ پنج‌شنبه, 21st آوریل 2011 | ۹۳۶بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.