«لَتَجِدَنَّ أشَدَّ النّاسِ عَداوَهً لِلَّذینَ آمَنُوا الیَهودَ و الَّذینَ أشرَکوا»

«یهود و مشرکان را دشمن ترین مردمان برای مؤمنان (به دین مقدس اسلام) می یابی»

مائده (۵): ۸۳


 

 

در اثنای انقلاب کبیر فرانسه یک باند مخفی از بزرگان یهود موجودیت مخفی خود را تجدید کرده، و در نیمه ی سده ی نوزدهم، در روزگار کارل مارکس به حرکت خود ادامه دادند. آن ها در ربع پایانی سده ی مذکور در روسیه ی تزاری فعالیت شدیدی از خود نشان داده و سرانجام در دهه ی آخر همان سده، یعنی سال ۱۸۹۷، نخستین کنفرانس صهیونیستی جهانی خود را به ریاست دکتر تئودور هرتزل در شهر بال سوئیس برگزار کردند. در این کنفرانس سرّی بود که “پروتکل دانشوران صهیون” به وجود آمد. البته عده ای معتقدند که این پروتکل ها از قبل توسط شخصی به نام ” آشرگینزبرگ”، از یهودیان اودسا، با نام مستعار “احد ها آم” ـ یعنی یکی از مردم ـ آماده شده بود. چنان چه از متن پروتکل ها بر می آید این مصوبه ها به منظور قرائت در چند جلسه ی کنفرانس و بحث و تصمیم گیری و تأیید نهایی آن ها آماده شده بود که پلیس مخفی تزاری صاعقه وار به کنفرانس یهودی شهر بال هجوم آورد و اوراق آن ها را به تاراج برد. از جمله مدارک و اسنادی که به دست مهاجمان افتاد همین پروتکل ها بود.

این پروتکل ها نخستین بار اندکی پس از جنگ جهانی اول از زبان روسی به انگلیسی ترجمه و چاپ شد. با وجود گذشت چندین دهه از زمان برملا شدن آن هنوز این سه واژه ـ پروتکل دانشوران صهیون ـ مفهوم روشنی در ذهن مردم دنیا ندارد. شمار بسیار اندکی یافت می شوند که از مفهوم پروتکل ها و مقاصد جهنمی آن اطلاع کافی داشته باشند؛ یا این تصمیمات سرّی یهود را با هوشیاری بررسی کرده، آن ها را کاملاً شناخته و به سرچشمه های آن در تلمود راه یافته باشند.

بیش از نیم قرن است که اخبار جنایات وحشیانه و خونین یهود در فلسطین هم چون کشتار دیر یاسین، طبریا، ناصرالدین، قبیّه، غزّه، نحالین؛ یا فجایع جنگ ۳۳ روزه ی لبنان را که این قوم در محدوده های مختلف اما همگی برخاسته از روحیه ی توحش و بی بند و باری اخلاقی، مرتکب می شوند تکرار می کنیم، لیکن برای پرده برداشتن از راز وحشتناک نهفته در روحیه ی یهودی ـ صهیونیستی و انگیزه ی آن کم تر به عمق موضوع توجه  کرده ایم. اگر بخواهیم به این راز که یهودیان نسل اندر نسل برای یکدیگر به ارث گذاشته اند پی ببریم، باید پروتکل های دانشوران صهیون را بخوانیم؛ چرا که در آن خبرهای یقین آوری است.

صهیونیسم، پوشش خارجی یهودیت جهانی است.

صهیونیسم، فراماسونری و یهودیت جهانی هر سه یک چیز است.

یهودیت جهانی یک حرکت سرّی جوشیده از تلمود است. تلمود انبار شرارت های یهود است. کتابی هولناک که در اصل چند مجلد بیشتر نبود، اما از هشت قرن پیش به ۱۲ مجلد افزایش یافت و امروزه  به زبان انگلیسی شامل ۳۶ جلد در قطع وزیری به چاپ می رسد.

کسانی که در دهه ی پایانی سده ی نوزدهم پروتکل ها را پدید آوردند، روحیه ی خون ریزی و وحشیگری را برای اجرای قانون اساسی پروتکل ها از تلمود گرفتند.

اگر پروتکل ها را کاملاً بشناسیم تا حدّ زیادی به اخلاق تلمودی یهودیان صهیونیست پی خواهیم برد. تنها از این نقطه، و نه هیچ نقطه ی دیگری است که باید با یک ذهنیت جدید شناخت اخلاق تلمود و یهود را آغاز کرد.


پروتکل

واژه ی پروتکل چندین معنا دارد؛ مانند پیش نویس قرارداد یا معاهده و یا سند به مفهوم رسمی آن در بین دولت ها که از سوی گروهی صاحب منصب به امضا رسیده باشد.

اما مقصود از این واژه در عبارت “پروتکل دانشوران صهیون” فرمولی است که تصمیمات باند معروف به “دانشوران” به وسیله ی آن تدوین شد. بنابراین به جای کلمه ی پروتکل ها می توان واژه ی تصمیمات را به کار برد و معنای هر دو کلمه یکی است.


دانشوران

کلمه ی “دانشوران” (learned elders) نیز در این جا به معنی شیوخ و رهبران دینی یهود است. واژه ی مذکور به دلیل در هم آمیختن امور پیدا و پنهان و در پرده و بی پرده ی یهود، مفهومی گسترده تر از یک مفهوم صرفاً دینی دارد. این کلمه از واژه ی «خاخام» یا «ربّی» یا «ربّانی» سرچشمه می گیرد، اما در “پروتکل دانشوران صهیون” به معنای یک باند و گروه مخفی از بزرگان یهود است.


صهیون

در اصل نام تلّ یا تپّه ای است در بیت المقدس در زبان یبوسیان. سکنه ی قدیمی آن کنعانیان بودند که بقایایی از آن ها تا پایان قرن پنجم یا چهارم ق.م هم چنان در بیت المقدس به سر می بردند. چندین قرن پیش از بنی اسرائیل، اکثریت مردم فلسطین را همین کنعانیان تشکیل می دادند. چنان که ملاحظه می شود واژه ی «صهیون» یک واژه ی کنعانی است نه عبری. هنگامی که داود (علیه السلام) در قرن یازدهم ق.م از الخلیل به بیت المقدس نقل مکان داد، کاخ خود را بر فراز این تپه بنا کرد و واژه ی صهیون به مرور زمان مفهوم حکومت دینی یهود را به خود گرفت.

پروتکل ها برنامه ای است جامع و دقیق که سرمایه داران و اقتصاد دانان یهود برای ویران کردن بنای مسیحیت، قلمرو پاپ و دست آخر اسلام آن را تنظیم کردند.

یهودیان صهیونیست معتقدند که بعد از این ویرانی آن ها بر جهان استیلا خواهند یافت، و سلطنتی یهودی ـ داودی برقرار خواهند کرد که با تدابیر و امکانات خود به یهودیان، با آن که اقلیتی ناچیز هستند، امکان خواهد داد تا بر تمام جهان مستبدانه حکومت کنند و هیچ دینی، نه مسیحیت و نه اسلام، در کنار آیین یهودی ـ تلمودی باقی نخواهد ماند و تمدن فعلی نیز به کلی نابود خواهد شد.

نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 26th آوریل 2011 | ۱۴۳۶بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.