کتاب «معارف انقلاب» منتشر شد

کتاب «معارف انقلاب» مروری بر دیدگاههای حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدظلّه‌العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، درباره‌ی انقلاب اسلامی در ۱۰۴۹ صفحه منتشر شد.
در این کتاب بیش از ۴۰۰ فراز از دیدگاههای معظم‌له با موضوع انقلاب اسلامی که در طول بیش از ۲۰ سال گذشته در دیدارها، سخرانی‌ها و خطبه‌های نماز جمعه بیان شده است، جمع‌آوری و در اختیار علاقه‌مندان قرار میگیرد.

برخی از بخشهای این کتاب به تحلیل دوران حاکمیت طاغوت و ویژگیهای آن دوران، مبارزات ملت ایران به رهبری امام عظیم الشأن و ویژگی‌های رهبری ایشان، اصول و محکمات، دستاوردها، آثار و برکات، ارکان و پیام‌های انقلاب، توطئه‌ی رنگارنگ دشمنان در به انحراف کشیدن و نابودی انقلاب و همچنین وظیفه مردم و نسلهای آینده در شناخت و پاسداری انقلاب اسلامی، اختصاص یافته است.
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب، که به کوشش علیرضا مختارپور و توسط مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفترحفظ و نشر آثار  حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای) منتشر شده، میتوانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۱۰۶۴۹-۰۲۱ و ۰۹۱۹۵۵۹۳۷۳۲ تماس حاصل نمایند و یا به نشانی پست الکترونیک Book@khamenei.ir پیام ارسال نمایند.
نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 26th آوریل 2011 | ۱۰۸۱بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.