فاطمه آلیا، نماینده مردم تهران و عضو هیأت رییسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برنا، از دیدار شب گذشته برخی نمایندگان مجلس با محمود احمدی نژاد، رییس جمهور کشورمان خبر داد و گفت: شب گذشته تعدادی از نمایندگان حدود ۲٫۵ ساعت خدمت رییس جمهور رسیدیم و درباره مسایل داخلی و بین المللی گفت‌وگو شد.

وی ادامه داد: همچنین قبل از ما هم مسوولانی از دولت خدمت رییس جمهور بودند و مسایل مربوط به ادامه طرح هدفمندی یارانه ها با قوت هر چه تمام تر و با رویکرد رسیدگی به اقشار کم درآمد و مناطق محروم مطرح شده است.

آلیا تصریح کرد: در ملاقات نمایندگان با رییس جمهور مسایل مختلف دیگری مطرح شد. از جمله اینکه رییس جمهور قصد دارد از طریق گفت و گوی رادیو و تلویزیونی طی امروز و فردا به همه شایعات بی اساسی که توسط برخی به وجود آمده، پایان دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با این گفت‌وگو، مردم بار دیگر التزام واقعی و عملی رییس جمهور را به ولایت فقیه تصدیق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های اساسی دکتر احمدی نژاد که مردم به همان دلیل به وی رأی دادند و همچنان بسیار مستحکم و عمیق وجود دارد، تبعیت و علاقه رییس جمهور به ولایت فقیه و رهبر فرزانه انقلاب است، اظهار داشت: بنابراین در چنین آزمونی عده ای از خواص بی بصیرت مسایلی مبنی بر استعفای وی و شرط گذاری رییس جمهور برای رهبر معظم انقلاب مطرح کردند کذب است.

آلیا افزود: ملاقات هایی که رییس جمهور با رهبر حکیم انقلاب دارند، ۲ نفره بوده و به همین دلیل شایعاتی که بین مردم مطرح می شود، بی اساس است.

وی تأکید کرد: علی‌رغم اینکه بارها رهبر فرازنه انقلاب تأکید کرده اند که آرامش مردم حفظ شود، اما می بینیم برخی از همکاران ما که البته عده‌شان بسیار کم است، طی روزهای گذشته شایعات جدید را مطرح کردند و به دنبال تحریک آن، تقاضا می کنند که تذکر دهند.

عضو هیأت رییسه فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه این افراد به توصیه های رهبر فرزانه انقلاب عمل نمی کنند، افزود: چرا که مذاکرات مجلس مستقیم پخش می شود و مردم این مذاکرات را گوش کرده و این افراد باعث می شوند که آرامش مردم را بر هم بریزند.

وی ادامه داد: از این گذشته آنها خوراکی برای ضد انقلاب درست می کنند که تمام امید و آرزویشان این است روزی برسد که بین مسوولان ما و صفوف ملت، تفرقه و اختلاف افتاده است.

نماینده تهران تأکید کرد: دکتر احمدی نژاد قبل از سفر به کردستان کسالت داشت و پزشک وی به دلیل سرماخوردگی رییس جمهور اجازه این سفر را به وی نداده بود. اما علی‌رغم توصیه پزشکان، رییس جمهور به علت علاقه زیاد به مردم کردستان این سفر را رفت و این سفر همانند مابقی سفرها بسیار کامل انجام شد. حتی بعد از آن وی به ایلام هم سفر کرد و سپس بعد از این سفرها که رییس جمهور در منزل بودند، وزرا به منزل رییس جمهور رفته و کارها و گزارش ها را در آنجا ارایه می دادند.

وی افزود: بنابراین اینکه در مدت کوتاهی این نوع شایعات حتی در بین نخبگان جامعه مطرح شود، یک آزمون و محک جدیدی برای کسانی که التزام عملی و واقعی به ولی فقیه دارند و کسانی که به زبان جاری کرده، اما در عمل متزلزل در اطاعات محض هستند و با شایعه پراکنی بذر اختلاف را برای شادی دشمنان می پراکنند، است.

این نماینده مجلس با اشاره به سخنان رهبر حکیم انقلاب مبنی بر اینکه سخنی نگویید که دشمن شاد شود، اظهار داشت: متأسفانه شاهد بودیم که طی روزهای اخیر در سطح نخبگان به شایعاتی مبنی بر استعفای رییس جمهور و یا شرط گذاری وی دامن زده شد و ضد انقلاب خارج از کشور هم این را مبنای تحلیل های خود قرار داد.

آلیا خاطرنشان کرد: البته هنگامی که مسایل به زودی زود شفاف شود، قطعا آن ضدانقلاب هم برای بار دیگر رسوایی خود را در تاریخ ثبت خواهد کرد.

وی گفت: به هر حال امروز یا فردا رییس جمهور از طریق رسانه ملی با مردم صحبت می کند و مردم بار دیگر از اینکه فرزندی از جنس خودشان به عنوان رییس جمهور انتخاب کردند که تبعیت محض از ولایت فقیه دارد، افتخار خواهند کرد.

نماینده مردم تهران در خانه ملت اظهار داشت: آیت الله یزدی چند روز گذشته با رییس جمهور دیدار داشته و شب گذشته هم در بین نمایندگان ملاقات کننده با رییس جمهور تعدادی از روحانیون مجلس نیز حضور داشتند.

گفتنی است؛ حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، حجت الاسلام روح الله حسینیان، حجت الاسلام رسایی و حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، از جمله نمایندگانی بودند که بعد از ظهر روز گذشته با رییس جمهور دیدار کردند.

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 1st می 2011 | ۱۰۱۴بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.