مسئول قرارگاه عمار گفت: آقای حاشیه ساز آدم خطرناکی است، دستش در دست دشمن است، از همان اول معلوم بود که قیچی بریدن نظام دو لبه دارد یک تیغه‌اش مهدی هاشمی و جماعت اصلاح‌طلب و یک تیغه آقای حاشیه ساز و جریان انحرافی است. 

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب پنج‌شنبه شب در نخستین نشست از سلسله نشست‌های فریادی از جنس بلور که با موضوع «فاطمه اولین شهید فتنه» که برای بررسی ابعاد پنهان فتنه ۸۸ در سالن آمفی‌تئاتر تربیت معلم برگزار شد، بیان داشت: در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س) بانوی گرامی اسلام هستیم.
وی ادامه داد: از طرفی خروش جهان اسلام را که آرام آرام می‌رود به خیزش جهانی تبدیل شود را پیش رو داریم. 

مسئول قرارگاه عمار اضافه کرد: این روزها سالروز شهادت شهید مطهری است، ما به دلیل بی‌تجربگی و یا عملیات روانی می‌گفتیم اینها ترور کور است یعنی دشمن چون نمی‌فهمد این ترورها را انجام داده، حال آنکه دشمن بسیار هوشمندانه عمل کرده و این ترورها کور نبوده است.
وی افزود: دشمن در تاریخ نیز این کار را انجام داده بود، بار اول این ترور دشمن به داستان زهرای مرضیه بازمی‌گردد.

* حضرت زهرا (س) امیرالمومنین را به واقع امام خود می‌دانست
طائب توضیح داد: این سؤال مطرح می‌شود که چرا حضرت زهرا (س) پشت درب آمد؟ مگر با حضرت علی (ع) کار نداشتند؟ آنها آمده بودند امیرالمومنین (ع) را ببرند، آیا حضور زهرای مرضیه (س) در پشت درب حرکتی عاطفی بود؟ آیا حضرت زهرا (ع) خودسَر پشت درب رفت؟ اینها همه سؤالاتی است که به ذهن می‌آید ولی اگر به خوبی نگاه کنیم، می‌بینیم که حضرت فاطمه (س) به حضرت علی (ع) به چشم امام خود نگاه می‌کرد. 

وی تصریح کرد: وقتی برای بردن حضرت علی (ع) آمدند اگر حضرت خود پشت درب می‌رفت یا باید بیعت میکرد و یا باید کشته می‌شد که در هر صورت اسلام از بین می‌رفت، بنابراین در این صحنه حضرت علی (ع) فرمانده صحرای نبرد بود که فرماندهی را بر عهده داشت.
مسئول قرارگاه عمار عنوان کرد: پس امیرالمومنین (ع) باید بماند تا اسلام بماند در نتیجه وقتی کس دیگری نبود حضرت زهرا (س) باید پشت درب می‌رفت. 

وی اعلام کرد: در این بین موضوع دیگری را بررسی می‌کنیم، سؤال این است که آیا حکومت پیامبر اکرم (ص) را می‌توان آسیب‌شناسی کرد، عده‌ای در مخالفت با این آسیب‌شناسی می‌گویند چون پیامبر اکرم (ص) معصوم بوده نمی‌توان حکومت وی را آسیب‌شناسی کرد و عده دیگری می‌گویند حکومت پیامبر قابل آسیب‌شناسی است چراکه پیامبر در این حکومت از افرادی بهره برده که هیچکدام معصوم نبودند و برخی اعمال در این حکومت نتیجه تصمیم و یا کار آنهاست. 

طائب تأکید کرد: در آسیب‌شناسی به مطالبی می‌رسیم که می‌بینیم پیامبر فرصتی برای تربیت نیرو نداشت، کل فرصت پیامبر (ص) ۲۳ سال بود و ما که ۳۲ سال از انقلابمان می‌گذرد گاهی در جمع می‌نشینیم و می‌گوییم که نیرو تربیت نکرده‌ایم، از طرفی شرایط ما و شرایط دوران پیامبر قابل قیاس نیست، مردم دوران پیامبر بی‌سواد بودند ولی ما که انقلاب شد شرایط مردممان با آن دوران یکی نبود. 

وی خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) آمد تا حکومت عدل تشکیل دهد، حضرت نه فرهنگسرایی داشت، نه مسجدی و نه امکاناتی داشت، سال پنجم بعثت عده‌ای از مسلمانان به حبشه رفتند و آنها تا سال هفتم هجری که بازگشتند هیچ ارتباطی با پیامبر (ص) نداشتند و پیامبر نیز در شِعب ابیطالب با آن گرما و سختی فرصتی برای تربیت نیرو نداشت.

* ۷۳ جنگ و موانع پیش روی پیامبر برای تربیت نیرو 
مسئول قرارگاه عمار اظهار داشت: از شعب ابیطالب هم یک فرد ۱۷ ساله برای تبیین اسلام به مدینه رفت که آنهم چندان دارای اطلاعات لازم نبود تا اسلام را توضیح دهد، بعد از آن هم وقتی پیامبر به مدینه رفت ۷۳ جنگ را بر او تحمیل کردند بنابراین پیامبر فرصتی برای تربیت نیرو پیدا نکرد.
وی یادآور شد: در نتیجه وقتی پیامبر فوت کرد، برخی آسیب‌ها مانع از استمرار حکومت پیامبر (ص) شد چراکه حکومت پیامبر (ص) واکسینه نشده بود از این رو آسیب دید و ادامه نیافت. 

طائب ادامه داد: مدینه‌ای که در ماجرای حضرت زهرا می‌خواست امیرالمومنین (ع) را بکُشد وی را به عنوان رئیس پذیرفت، در واقع مردم به شناخت این نیروهای واسطه تربیت شده، علی (ع) را پذیرفتند. 

وی اضافه کرد: در این میان دشمنان علی (ع) دیدند، علی بر سر کار آمده است بنابراین حذف نیروهای تربیت شده علی (ع) را در دستور کار خود قرار دهند، جنگ جمل را راه انداختند و در این بین یک‌هزار نفر را در راه بصره کُشتند و سپس جنگ صفین را به راه انداختند و حضرت علی (ع) با ۱۵۰ هزار نفر مقابل ۴۵۰ هزار نفر طی ۴۰ روز ایستاد و تنها در یک گامی پایان کار، دشمن قرآن‌ها را سر نیزه کرد و هرچه حضرت فرمود این فتنه است، کسی توجه نکرد. 

مسئول قرارگاه عمار افزود: زمانی نیز که امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و دشمنان نیز تجربه خود را به اجرا درآوردند، شهید مطهری و مفتح را ترور کردند، بنابراین ترورهای اینها کور نبود.

* سی‌دی ظهور ظاهر و باطنش غلط است
وی با اشاره به موضوع سی‌دی ظهور اظهار داشت: یک سی‌دی به نام ظهور بسیار نزدیک است بیرون آمد بسیاری با من تماس گرفتند که نظر شما چیست، من سی‌دی را گرفتم و نگاه کردم و گفتم هم اسمش و هم محتوایش غلط است. 

طائب تصریح کرد: امام زمان (عج) غایب است و کسی نمی‌داند کجاست، وقتی کسی غایب است آمدنش را نیز باید خودش بگوید حال تو از کجا می‌گویی که ظهور بسیار نزدیک است؟ یا باید کسی که غایب است به تو گفته باشد و یا تو دروغ می‌گویی. 

وی توضیح داد: می‌توان گفت ظهور نزدیک است چراکه قرآن این بیان را دارد اما این جمله بسیار نزدیک است، دروغ است، در این سی‌دی چند غلط وجود دارد به طوریکه در محتوا طوری مطالب را آورده که گویا امسال یا سال دیگر ظهور اتفاق می‌افتد. 

مسئول قرارگاه عمار گفت: ظهور منطق و فلسفه دارد که منطق و فلسفه ظهور همان منطق و فلسفه غیبت است. 

وی عنوان کرد: آیا حکومت علی (ع) حکومت عدل بود به این معنا که علی (ع) توانست حکومت عدل را برپا کند؟ حاکم عدل بود ولی آیا حکومت نیز عدل بود؟ شما نهج‌البلاغه را مطالعه کنید، ببینید به چند استاندار نامه نوشته که چرا این کار را کردی، یعنی استاندار خطا کرد و عادل نبود پس نتواست حکومت عدل ایجاد کند چون استاندارانش عادل نبودند. 

طائب تأکید کرد: در طول تاریخ تنها کسی که با تابلوی عدالت به ما معرفی شده آقا 
حجت‌ابن‌الحسن بوده است، هیچ‌یک از بزرگان تاریخ با عدالت معرفی نشده است یعنی ایشان می‌خواهد حکومت عدل در جهان تشکیل دهد و این یعنی از بالای قله تا پایین همه عادلند و اگر یکی از آنها غیر عادل باشند حکومت عدل نمی‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: آقا می‌خواهد کجا حکومت کند؟ کل دنیا، حال چند عادل می‌خواهد و امام زمان برای ظهور به چه نیاز دارد؟ آقا برای حکومتش آدم‌های عادل می‌خواهد و البته نمی‌آید آدم عادل تربیت کند بلکه حکومت ایشان از همان اول با عدل تشکیل می‌شود پس غیرعادل را به کار نمی‌گیرد چون باید پیش از این تربیت شده باشد، از این‌روست که امام زمان (عج) بیش از هزار سال است که غایب است. 

مسئول قرارگاه عمار اعلام کرد: علی (ع) در یک مقطعی کوچک می‌خواست حکومت عدل تشکیل دهد، ۲۵ سال کار کرده و نیرو تربیت کرد ولی پنج سال بیشتر حکومت نکرد، آقا امام زمان (عج) می‌خواهد در کل دنیا حکومت کند زمین هم نخورد چند سال باید کار کند تا نیرو تربیت کند، این کیفیت نیرو که امروز داریم ۱۰۰ سال پیش نداشتیم یعنی هرچه جلو آمدیم نیروها از لحاظ کمی و کیفی بهتر شده حال شما از کجا می‌فهمی که نیرو به حد لازم آماده است. 

وی بیان کرد: آقای … با چه تابلویی آمد؟ این آقا گفت ما با تابلو ولایت می‌خواهیم عدالت را برقرار کنیم، آیا کارهای اخیر او عادلانه است من به هیچ وجه کاری ندارم که ایشان از ولایت تبعیت دارد یا نه، بلکه می‌خواهم مطالبی بگویم که بدانید امام زمان (عج) به چه نیاز دارد. 

طائب ادامه داد: آقا امام زمان (عج) در حکومتش آدم‌های عادل می‌خواهد، عادل و عدل یک وصف ذات دارد و یک وصف علم دارد، وصف ذات یعنی من طوری تربیت شوم که میل به گناه صغیره و کبیره نداشته باشم یک صغیره عیبی ندارد ولی اصرار بر صغیره نداشته باشم و کبیره به هیچ وجه انجام ندهم، این وصف ذات است، وصف علم یعنی بدانم کبیره و صغیره چیست. 

وی عنوان کرد: من با وصف ذات آقای … کار ندارم با وصف علمش کار دارم چون در آن سی‌دی فردی شعیب‌بن صالح معرفی شده است، به آن سازنده سی‌دی می‌خواهم بگویم خیلی عقبی، چون شعیب‌بن صالح باید عادل باشد من از طریق بیان خودش نمی‌دانم آقای مسئول چند روز در خانه نشست، البته خودم می‌دانم، چیزی نگفت و در خانه نشست، شما یک استغفار به خدا بدهکاری والا متصف به عدالت نیستی. 

مسئول قرارگاه عمار گفت: روایت داریم حرام است در مواضعی که موجب تهمت به انسان می شود، برویم، این یک هفته‌ای که در خانه نشستی برای کسی نگفتی چرا نشستی، چه‌قدر مردم را به تهمت واداشتی، خیلی‌ها نمی‌دانستند و می‌گفتند موضع، موضع تهمت و کارت حرام بود. 

وی اظهار داشت: کسانی که می‌خواهند سرباز امام زمان (عج) باشند عدالت وصفی و عدالت علمی باید داشته باشند … باید بروند رساله عملیه را بخواند. 

وی تصریح کرد: شما مگر قسم نخوردی به قانون اساسی عمل کنی؟ من و شما با نماینده مجلس و رئیس جمهور خیلی فرق داریم چون من و شما قسم نخوردیم به قانون اساسی عمل کنیم در نتیجه اگر از چراغ قرمز عبور کردیم کار حرام انجام دادیم ولی کفاره به گردنمان نیست ولی آن آقایی که قسم یاد کرده به قانون اساسی عمل کند اگر یک چراغ قرمز رد کند باید کفاره دهد. 

مسئول قرارگاه عمار اضافه کرد: قانون اساسی به رهبر حق داده بگوید فلانی وزیر باشد یا نباشد، اگر رهبری گفت فلانی وزیر باشد و شما بگویی نباشد اول باید کفاره بدهی چون قسم را شکستی. 

وی عنوان کرد: خدایا از شش سال قبل تو شاهدی این خطر را احساس می‌کردیم. 

طائب خاطرنشان کرد: حاشیه ساز جریان انحرافی آدم خطرناکی است، خطرناک، کسی است که ریاضت کشیده و از راه ریاضت به یک جاهایی رسیده است ولی دستش در دست دشمن است و کسی نمِی‌داند، از همان اول معلوم بود که قیچی بریدن نظام دو لبه دارد یک تیغه‌اش مهدی هاشمی و جماعت اصلاح‌طلب و یک تیغه آقای حاشیه ساز و جریان انحرافی است. 

مسئول قرارگاه عمار اظهار داشت: اینهایی که تیز بودند، فهمیدند، اما این آقا از زاویه ریاضت آمده بود، البته کسی که ریاضت بکشد به یک توانایی می‌رسد، می‌تواند پیشگویی کند به عنوان مثال عده‌ای از شیطان‌پرست‌ها در کردستان دور هم جمع می‌شوند یک نفر را می‌آورند گردنش را می‌زنند و بعد سر طرف را دوباره می‌چسبانند، این آقای حاشیه ساز در ریاضت‌ها قدرتی به دست آورده و آرام آرام در برخی افراد نفوذ می‌کند و آنها را می‌برد مقابل رهبری بایستد، اگر کسی بداند چکار می‌کند، مهم نیست کسی که نمی‌داند چکار می‌کند، خطرناک است. 

وی یادآور شد: در مقابل حضرت موسی (ع) خیلی سحرها آوردند ولی حضرت موسی (ع) با عصایش همه سحرها را باطل کرد و عصایش سحر آنها را بلعید، در نتیجه خیلی تلاش می‌شد ولی غافل بودند که موسای زمان با عصای خود سحر اینها را باطل می‌کند اینها از شش سال قبل می‌خواستند یک آقایی را به موضع امروزش بکشانند ولی شش سال آقا با دم عیسایی او را نگهداشت. 

طائب توضیح داد: یکباره دیدند که وزارت اطلاعات چشمش را باز کرده و می‌فهمد که جریان انحرافی چیست و او از باز شدن چشم اطلاعاتی ضربه می‌خورد. 

وی گفت: حال نیرویی که برای امام زمان (عج) می‌خواهد کار کند باید از فیلترهایی عبور کند که اینطوری نشود… 

مسئول قرارگاه عمار اعلام کرد: دشمن ترورها را انجام داد تا انقلاب زمین بخورد ولی نخورد، چرا؟ چون نیرو را عوضی دیده بود، در زمان علی (ع) مردم ایشان را به دلیل واسطه‌ها قبول داشتند در نتیجه وقتی واسطه‌ها‌ از علی (ع) گرفته شد، مردم از وی جدا شدند اما این بار برعکس بود چون مردم واسطه‌ها را به دلیل علی (ع) قبول داشتند. 

* مردم ملاکشان رهبری است
وی افزود: مردم ما مطهری را قبول داشتند چراکه می‌گفتند مطهری امام را قبول دارد، به منتظری می‌گفتند درود بر منتظری امید امت و امام، نخستین کسی که این شعار را داد بچه‌های لشگر نجف بودند، حاج احمد کاظمی فرمانده تیپ نجف بود ولی وقتی دیدند منتظری با امام زاویه پیدا کرد نخستین کسی که این شعار را تعطیل کرد نیز بچه‌های تیپ نجف بودند. 

طائب اظهار داشت: مردم منتظری را به خاطر امام قبول داشتند، ما شیعه هستیم و شیعه هویتش در ولایت است، شیعه هویتش در حجت زمانش است، همه را با حجت زمانش می‌سنجد، زمانی که فهمیدیم فردی با حجت زمانمان زاویه دارد مانند آب خوردن کنار گذاشتیم و اتفاقی هم نیفتاد. 

وی تصریح کرد: مردم ما در سطحی از بصیرت هستند که همه چیز را در آینه ولایت می‌بینند، آقا امام زمان (عج) که به غیبت رفته باید تحت امر ولی فقیه برایش نیرو درست کنیم. 

مسئول قرارگاه عمار اضافه کرد: کسی برای دنیا جان نمی‌دهد ملت ما جان دادند، رهبری پس از فتنه گفتند برای فتنه بزرگ‌تر آماده باشید، برخی به اشتباه گفتند این فتنه بزرگ‌تر همان حاشیه ساز جریان انحرافی است، عظمت فتنه به روسای آن است، روسای آگاه و ناآگاه فتنه ۸۸ آقای هاشمی، میرحسین، کروبی، روحانیون مبارز و یک جریانی در حوزه علمیه ما از به دلیل اینکه آقای هاشمی را قبول داشتند کمک‌کار فتنه شدند. 

وی تأکید کرد: آدم‌های خوبی نیز بودند ولی بصیرت نبود، حال اگر فتنه بزرگ‌تری باشد باید روسای آن هم بزرگ‌تر باشند… 

طائب خاطرنشان کرد: ما با خیزش جهان اسلام روبه‌رو شدیم، جهان اسلام متوجه شد که توسط نیروهای صهیونیسم اداره می‌شود بنابراین زد اینها را انداخت، به مبارک و بن‌علی گفت برو، وقتی رفتند چه اتفاقی می‌افتد، آمریکا و صهیونیسم از سلطه دنیا کنار گذاشته می‌شود و حال چه کسی روی کار می‌آید. 

وی اظهار داشت: حال با این شرایط همه رو به شما می‌آورند، ما الان در شرایطی قرار داریم که می‌گویند این حرکت‌های جهان اسلام به نتیجه نمی‌رسد چون رهبری ندارد، ایران رهبرشان است، فکر می‌کنید وقتی قضایای مصر بود آقا بیهوده آن خطبه عربی را خواند، فردای آن روز متن صحبت آقا را مصری‌ها در میدان التحریر توزیع کردند. 

مسئول قرارگاه عمار اعلام کرد: بعد یک آقایی بگوید این حرکت ها اسلامی نیست، انسانی است، بعد گفت من نمی‌دانم دست کیست، حالا که باید با همه حمایت به میدان بیاید شُل کرده است، نمی‌دانی دست کیست، حاشیه ساز کاری کرده واضحات و بیناتی را که این آدم زیرک می‌دید، دیگر نمی‌بیند.

* صلح فتح و حماس نتیجه بیداری اسلامی
وی ادامه داد: آمریکا دیوانه نیست همه حیثیت خود را برای حفظ رژیم صهیونیستی گذاشته است ما رژیم صهیونیستی را در داخل یک قیچی گذاشته‌ایم که یک طرفش حزب‌الله و یک طرفش حماس است، حزب‌الله مسلح است و توانسته اسلحه تهیه کند و از بالا اسرائیل را می‌زند ولی بیچاره حماسی‌ها که اسلحه ندارند و این موشک قسام که موشک نیست، لوله آب است و داخلش پرمنگنات ریخته‌اند، اگر خمپاره ۶۰ دست اینها باشد خیلی کار می‌کنند. 

طائب یادآور شد: در زمان حسنی مبارک راه ارتباطی با فلسطین بسته بود ولی با انقلاب مصر این راه باز شد، آیا آمریکایی‌ها این راه را باز کردند، بین حماس و فتح صلح شد و معلوم شد که تاکنون مبارک آتش‌بیار معرکه بوده است. 

وی تأکید کرد: ۳۲ سال قبل امام (ره) گفت انقلاب را صادر می‌کنیم و دیروز آقا نوید دادند این خیزش دنیا را فرامی‌گیرد، ما باید خود را برای خیزش بزرگ آماده کنیم، ملت ما مسأله‌ای که به ولایت بازگردد، حلش کرده است یا با ولایت هستی و یا نیستی.

نوشته شده توسط در تاریخ جمعه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۰ | ۶۴۴بازدید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.