رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز با بیان اینکه غرب در دو حالت جنگ را شروع می کند، یا زمانی که وضع اقتصادی اش خوب باشد و یا بسیار بد، گفت: امروزه آستانه تحمل غربی ها به پایان رسیده و احتمال شروع جنگ جهانی وجود دارد، چرا که نظم جهان به هم خورده است.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، دکتر عباسی در مراسمی با عنوان «جهان ۲۰۱۲ و سناریوهای پایان دنیا» که روز گذشته در موسسه آموزش عالی خیام مشهد برگزار شد، اظهارداشت: غربی ها از حدود پنج سال پیش با حجم گسترده ای از تبلیغات رسانه ای و فیلم های خود پیش بینی کردند که ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ مصادف با اواخر آذرماه ۱۳۹۱ قیامت رقم می خورد و اپوکالیکس یا همان آخرالزمان به وجود می آید.
وی افزود: این ادعا ابتدا در یک فیلم سینمایی هالیوودی و سپس مجموعه ای دیگر از فیلم های سینمای هالیوود و در نهایت با یک فیلم مستند رقم خورد.
عباسی ادامه تا سال ۲۰۱۲ سه دسته نظم از بین خواهد رفت که شامل نظم کهکشانی، زیست محیطی زمین، سیاسی و اقتصادی می شود.
این استاد دانشگاه تاکید کرد: در انتهای فیلم ۲۰۱۲ نقشه آنها با دیالوگ یک خاخام یهودی لو پیش می رود که می گوید مسبب و مقصر این سه بی نظمی ایران است و غربی ها به واسطه تشویش اذهان، علیه ایران فعالیت می کنند.
وی گفت: پیش گویی نسرا داموس و تمدن مایاها دلایل غربی ها برای این پیش گویی هاست که به واسطه آن، زمینه تشویش اذهان عمومی و زمینه جو سازی علیه ایران را به وجود آورده اند.
عباسی خاطرنشان کرد: دریا سالار امریکایی به نام آلفرد ماهان در حدود ۱۱۵ سال پیش، رئیس دانشگاه جنگ نیروی دریایی ایالات متحده در شهر واشنگتن دیسی در شمال شرقی امریکا بود که با مدل انگلیسی و از طریق دریاها قصد تسلط و حکومت بر کل جهان را داشت.
وی ادامه داد: ماهان از سمت شرق، قطعه بزرگ خشکی زمین را به خاور نزدیک، میانه و دور تقسیم کرد و راه حکومت بر این سه قطعه را تسلط بر آبها بیان کرد.
عباسی دلیل برخورد خشن آمریکا و عربستان با مردم شیعه بحرین را وجود سرفرماندهی ناوگان پنجم در کشور بحرین دانست و افزود: از حدود ۲۰سال قبل انگلیس به کمک امریکا در تلاش برای تجزیه خاورمیانه و ۴ کشور اصلی آسیا به نام چین، هند، ایران و عثمانی بود و در این راستا چین را به تایوان و چین تایپه، هند را به کشورهای نپال و بوتان و پاکستان و هند، ایران را به بحرین و افغانستان، امپراتوری عثمانی را به ترکیه و فلسطین و لبنان تجزیه کردند.
این استاد دانشگاه بیان کرد: چندی قبل جیمز ولسین، رئیس پیشین سازمان cia در دانشگاه لس انجلس اعلام کرد: «جنگ جهانی چهارم ۲۵ سال طول می کشد و به ۲۲ کشور حمله می شود که ۲۰ کشور اسلامی از جمله افغانستان، عراق، لبنان، فلسطین و ایران و دو کشور غیر اسلامی اکراین و کره شمالی از جمله ان است».
عباسی خاطرنشان کرد: بلکبرن، یکی از استرتژیست های جمهوری خواهان امریکا در کتابی به نام «صاعقه در صحرا» از خاورمیانه به نام لی لی پوت نام می برد. لی لی پوت نام منطقه ای در داستان گالیور با انسانهای کوچک است که کاپتانی با گالیور بر سر نقشه گنجی در زیر زمین منطقه لی لی پوت درگیر است.
وی افزود: اقای بلکبرن منطقه خاورمیانه را به دلیل منابع عظیم نفتی، لی لی پوت و کشورهای گالیورها را عراق، ترکیه، سوریه، مصر، ایران و اسرائیل نامیده است.
رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد: تعدد گالیور باعث می شود که گالیور ششم یعنی اسرائیل بماند و دیگر کشورها تجزیه شود. بر این اساس مقرر شد که ایران به هفت کشور، عراق به سه کشور، ترکیه به دو کشور ، مصر به چهار کشور تجزیه شود که جریانات جدایی طلبی استان های سیستان و بلوچستان، اذربایجان، کردستان و خوزستان بخشی از پروژه سازمان cia در راستای تجزیه بود.
عباسی گفت: مرحله دوم تجزیه کشورهای ارزومند مانند لیبی، سودان، عربستان و یمن است. وی اظهار داشت: تجزیه کشورهای نگران مانند کویت، امارات، قطر، بحرین، لبنان، فلسطین اشغالی، تونس و اردن مرحله سوم این عملیات است.
رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز علت تجزیه خاورمیانه را استفاده اسرائیل از منابع نفتی این منطقه عنوان کرد و ابراز داشت: بحث اقای جیمز بلکبرن تجزیه کشورهای گالیور به کشورهای ارزومند و ارزومندها به کشورهای نگران است تا اسرائیل بتواند آنها را کنترل و منابع انها به سادگی در اختیار غرب قرار گیرد.
عباسی تصریح کرد: سناریوی ۲۰۱۲ تنها راه جلوگیری از فروپاشی و رکود اقتصادی اروپا و تمدن غرب است که فیلسوفان نظامی غرب تاکید کرده اند که غرب در دو حالت جنگ را شروع می کند، زمانی که وضع اقتصادش خوب و یا بسیار بد باشد.

وی تاکید کرد: آستانه تحمل غربی ها به پایان رسیده و احتمال شروع جنگ جهانی وجود دارد، چرا که نظم جهان به هم خورده است.

 

نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 10th می 2011 | ۱۵۹۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.