بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز حدود سه ساعت از غرفه‌های ناشران برگزیده و کتاب‌های پرتیراژ دیدن کردند و از نزدیک با تازه‌ترین کتاب‌ها و تولیدات چاپ و نشر بیشتر آشنا شدند.

رهبر انقلاب اسلامی پس از این بازدید در جمع ناشران برتر و برگزیده، ضمن تشکر از دست اندرکاران عرصه نشر و کتاب، موضوع کتاب را مقوله‌ای مهم و بدون جایگزین دانستند و خاطرنشان کردند: در سالهای اخیر کیفیت نشر، شمارگان و تنوع موضوعات کتاب‌ها، افزایش یافته و با گذشته قابل مقایسه نیست اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به گسترده شدن افق دید نویسندگان افزودند: از نظر محتوا هم کارهای خوبی انجام شده که با تلاش و سرمایه‌گذاری بیشتر این روند رشد ادامه خواهد یافت.
ایشان، پیشرفت کشور بدون توسعه در بخش کتاب را غیرممکن دانستند و خاطرنشان کردند: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستگاه‌های دولتی، و صاحبان انگیزه، به مقوله کتاب اهمیت بدهند و تولید کتاب را با جدیت دنبال کنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیشرفت‌های کشور را در بخش‌های مختلف صنعت نشر و تولید کتاب، پیشرفتی محسوس ارزیابی و بر ادامه اهتمام به مقوله کتاب تأکید کردند.
نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 11th می 2011 | ۱۲۰۵بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.