جوانان ایرانی برای حضور در دانشگاه آزاد اسلامی محکوم به کسب اطلاعات درباره شبکه‌های اجتماعی آمریکایی شده اند چرا که بخشی از سؤالات کنکور کارشناسی ارشد امسال درباره این شبکه‌ها بوده است.

به گزارش فارس، از روز گذشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور آغاز شد و تا روز شنبه نیز شرکت کنندگان در رشته‌های مختلف در آزمون‌های جداگانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
آزمون ورودی به رشته علوم ارتباطات اجتماعی نیز عصر روز گذشته برگزار شد اما نکته قابل تأمل در این آزمون طرح سؤالات متعدد مرتبط با شبکه‌های اجتماعی آمریکایی بود که این موضوع برای آن‌هایی که اطلاعی از این شبکه‌ها نداشتند تبلیغ بهنگامی بود چون باید هر سؤال مرتبط با این شبکه‌ها را حداقل ۱۰ بار می‌خواند و حتماً تا واپسین لحطات عمر نام این شبکه‌ها را فراموش نخواهد کرد.
از سوی دیگر آن‌هایی هم که سال آینده می‌خواهند در این آزمون شرکت کنند به ناچار باید درباره این شبکه‌های آمریکایی کسب اطلاع کنند.
نکته قابل تأمل این است که پرسش‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی در بخش “تاریخ معاصر ” گنجانده شده بود.
سؤالاتی که در این آزمون شرکت کنندگان باید پاسخ می دادند از این قرار بود: “بنیانگذار face book چه کسی است؟ “، “در میکروبلاگ توییتر تعداد کاراکترها چه تعدادی است؟ “، “سرمایه گذار شبکه فارسی وان کیست؟ “، “بنیانگذار مجله ویکی‌لیکس و… “
نوشته شده توسط در تاریخ جمعه, 13th می 2011 | ۱۰۰۶بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.