استقلال زلزله، آل سعود قاتله
ناجا در بازی استقلال و النصر جبران کرد+عکس

 

روز گذشته نیز ورزشگاه آزادی شاهد حضور جوانان و دانشجویانی بود که به صورت خودجوش برای دفاع از حق مردم مظلوم بحرین گرد هم آمده بودند.

به گزارش جهان این اقدام نمادین که با شعارهایی علیه آل سعود و آل خلیفه همراه بود برای اولین بار در بازی پیروزی، الاتحاد شکل گرفت که با برخورد ناموجه نیروی انتظامی مواجه شد.

گرچه در این اتفاق که هفته قبل رخ داد برخی از جوانان معترض به سبب رفتار خشن ناجا به بیمارستان منتقل شدند اما قول قاطع فرمانده کل ناجا مبنی بر پیگیری ماجرا و برخورد با ماموران خاطی التیامی بود بر این درد.

در این میان نه تنها اقدام تظلم خواهی دانشجویان و مردم ایران در برابر ظلم آل سعود پایان نیافت بلکه در بازی‌ تیم‌های دیگر کشورمان با تیم‌های باشگاهی عربستان به صورت شدیدتر ادامه پیدا کرد.
به عنوان نمونه در بازی روز گذشته استقلال، النصر نیز شاهد حضور مردمی در ورزشگاه آزادی بودیم که شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر آل خلیفه را سر می‌دادند و در دفاع از مردم مظلوم بحرین پرچم این کشور را روی دستان خود گرفته بودند.

هرچند برخی افراد در دولت و استانداری تلاش کردند تا مانع حضور دانشجویان و مردم انقلابی شوند اما اهتمام قابل تقدیر فرمانده ناجا و نیروی انتظامی موجب شد تا مقدمات حضور جوانان برای فریاد مظلومیت مردم بحرین فراهم شود.

گفتنی است با شروع نیمه ی دوم بازی، “یا زهرا” و “یا علی مدد” در ورزشگاه کاملا شنیده می‌شد. چند دقیقه بعد هم شعارهای انقلابی ضد آل سعود، شروع شد که از جمله آنان می توان به “استقلال زلزله، آل سعود قاتله”، “لعن الله علی آل سعود”، “بحرین بحرین بحرین”(به جای شعار معروف حمله حمله حمله) اشاره کرد.
اما متاسفانه با گل خوردن استقلال، لیدرهایی که از مسئولین باشگاه استقلال خط می‌گیرند، عصبانیت ناشی از گل خوردن استقلال را، روی دانشجویان و مردمی که برای حمایت از مردم مظلوم کربلای بحرین به ورزشگاه آمده بودند، خالی کردند که البته این اقدام به فرضیه “برنامه‌ریزی قبلی” قوت بخشید.

با این حال حضور چشمگیر دانشجویان و شعار علیه جنایات آل سعود با همکاری ناجا بازتاب خوبی در رسانه های داخلی و خارجی داشت و امید می رود این دست اقدامات خودجوش دانشجوئی همچنان تا پیروزی اسلام گرایان در کشورهای عربی ادامه پیدا کند.

 

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه, 14th می 2011 | ۱۱۳۵بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.