دومین نشست اندیشه‌های راهبردی فردا برگزار خواهد شد

دومین نشست اندیشه‌های راهبردی در جمهوری اسلامی ایران با موضوع «عدالت»، فردا سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، با حضور رهبر انقلاب و اندیشمندان، محققین و اساتید دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود. در این نشست صاحب‌نظران به ارائه مقالات خود پرداخته و نیز در بحث آزاد نشست به تبادل نظر می‌پردازند.

اولین نشست اندیشه‌های راهبردی، ۱۰ آذر ماه سال گذشته و با موضوع «مبانی، ویژگی‌ها و ابعاد الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت» به میزبانی رهبر انقلاب برگزار شد که متفکران و صاحب‌نظران ضمن تضارب آرا، دیدگاه‌های متنوع و مختلف خود را در زمینه الگوی اسلامی– ایرانی پیشرفت بیان کردند.

پیش از این، دکتر واعظ زاده دبیر این نشست، درباره‌ی سلسله نشست‌های اندیشه‌های راهبردی به خبرنگار بخش دیگران گفته بود: «کشور ما امروز از لحاظ تربیت نیروی انسانی، توسعه‌ی آموزش و به‌ویژه آموزش عالی و تعدد مراکز علمی و گسترش حوزه‌های علمیه و حضور نخبگان و فرهیختگان و فضلا و دانشمندان در بهترین موقعیت تاریخی خود قرار دارد. این مزیت بزرگ اقتضا می‌کند که سازوکار بهره‌گیری از نظرات این گروه و به ویژه برجستگان آنان را در امور اساسی کشور به بهترین نحو سامان بدهیم تا انگیزه و حضور و مشارکت بسیار بیشتر آنان را در این امور شاهد باشیم.»

نوشته شده توسط در تاریخ دوشنبه, 16th می 2011 | ۱۰۶۲بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.