با حضور شخصیت‌‌های مذهبی جهان برگزار می‌شود + تیزر
همایش «نوآوری و اجتهاد از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌اى» در لبنان

خبرگزاری فارس: همایش «نوآوری و اجتهاد از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای؛ بازخوانی جریان معاصر بیداری اسلامى» با حضور علمای شیعه و اهل‌سنت از مصر، فلسطین، سوریه، استرالیا و کشورهای اروپایی، ۱۶ و ۱۷ خردادماه در بیروت برگزار می‌شود.



——————————-

به گزارش خبرگزاری فارس، همایش «نوآوری و اجتهاد از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌اى؛ بازخوانی جریان معاصر بیداری اسلامى» با حضور علمای شیعه و اهل‌سنت از سراسر جهان در بیروت برگزار می‌شود.
بنابر گزارش پایگاه انستیتو معارف حکمی بیروت، در این همایش که در ۶ و ۷ ژوئن (۱۶ و ۱۷ خرداد) سال جاری برگزار خواهد شد، افراد مشهوری هم‌چون «سلیم العوا» و «سعید رمضان البوطی» از مصر، «تاج‌الدین الهلالی» مفتی استرالیا، «سید عمار حکیم» و «ابراهیم الجعفری» از عراق و چهره‌های برجسته‌ای از کشورهای اروپایی هم‌چون «آلستر کروک» حضور خواهند داشت. پیش‌بینی می‌شود «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز در این همایش حضور یابد.
بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی همایش یادشده، از «غلامعلی حداد عادل» و «مهدی هادوی» از ایران نیز برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آمده است.
در بولتن این همایش که توسط «انستیتو معارف حکمی بیروت» و «کنگره دائمی مقاومت اسلامی» برگزار می‌شود، آمده است: این همایش به دنبال تبیین علمی و تئوریک تجربه رهبری انقلاب اسلامی به صورت تجربه تمدن‌ساز رو به آینده و به عنوان یک الگوی جدید حاکمیت مردم سالاری دینی است.
بنابر این گزارش، مقالات علمی بسیاری به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که تعدادی از آنها در طول دو روز برگزاری همایش قرائت می‌شود و در پایان نیز به قالب یک کتاب منتشر خواهد شد.

نوشته شده توسط در تاریخ سه‌شنبه, 17th می 2011 | ۱۰۷۷بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.