صراط –  وزارت ارشاد همچنان از عناصر هتاک و بدسابقه عرصه سینما حمایت می‌کند.

به گزارش صراط نیوز کارگردانی که پیش از این با ساختن فیلمی که حاوی شنیع‌ترین توهینها به شهدای ۸ سال جهاد و مقاومت مقدس بود و کینه خود را نسبت به ارزشهای کلیدی انقلاب نشان داده بود موفق شده تا فیلمنامه جدیدی را به تصویب شورای پروانه ساخت فیلم معاونت سینمایی ارشاد برساند!

علی عطشانی کارگردانی است که با ساخت فیلم موهن و بی‌کیفیت «دموکراسی تو روز روشن» به‌جهت توهین به شهدا و هجو و تمسخر عالم برزخ و بهشت و دوزخ و حساب و کتاب قیامت، آنچنان با خشم خانواده های معظم شهدا مواجه گشت که اکنون شکایت مظلومانه و دردمندانه این عزیزان در دادسرای فرهنگ و رسانه در حال رسیدگی است.

حالا فکرش را بکنید؛ همین کارگردان کم سن و تازه وارد در جشنواره فیلم فجر پارسال، به مدد نگاه های لیبرال حاکم بر معاونت سینمایی ارشاد، توانست فیلم موهن دیگری  را نیز راهی جشنواره فیلم فجر کند تا موضع ارشاد در قبال خانواده های شهدا روشنتر از گذشته شود.

فیلم «شش‌ نفر زیر باران» عطشانی که متاسفانه در جشنواره فیلم فجر اکران شد به قدری حاوی توهین به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که حیرت تماشاگران و منتقدان را برانگیخت. عطشانی در این فیلم‌فارسی سیاسی که تماشاگران و منتقدان را به یاد فحاشی‌های رایج در فیلمهای لمپن بعد از خرداد ۷۶ می‌انداخت سعی کرده بود جنایتکاران و دروغگویان و نوکران سرویسهای جاسوسی صهیونیستی که طی ماجرای موسوم به فتنه۸۸، هشت ماه تمام مجری پروژه‌های سیا و موساد بودند را تطهیر کرده و مجموعه نظام را جنایتکار و… نشان دهد! تصورش را بکنید این فیلم در جشنواره‌ای اکران شده که نامش «فجر انقلاب اسلامی» است!!!

اما تازه ترین اخبار حکایت از وجود جریانی در حوزه سینما می‌کند که کاملا مصمم است تا با حمایت از فیلمسازان لمپنیست و هتاک و شهرت‌طلب، به ارکان فرهنگی انقلاب دهن‌کجی نماید. در همین رابطه مطلع شدیم عطشانی توانسته است ضمن جلب حمایت فتنه‌گران منحرف نفوذ کرده در دولت، فیلمنامه جدیدی را برای ساخت به تصویب رساند! فیلمنامه ای که اینبار با تخطئه و سیاه‌نمایی از فضای حاکم بر کشور قرار است رئیس دفتر رئیس جمهور را ناجی ملت ایران معرفی کند!!!

به گزارش صراط نیوز فیلمنامه «تلفن همراه آقای رئیس جمهور» همان فیلمنامه ای است که پیش از این کمال تبریزی (کارگردان مارمولک و فیلم تبلیغاتی آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ۸۴) دوبار تلاش کرده بود به تصویب برساند اما هردو بار(احتمالا به دلیل غیر خودی بودن از منظر جریان انحرافی) تیرش به سنگ خورده بود. اما اینبار ظاهرا سمبه مافیای پشت عطشانی پرزورتر بوده است. چه اینکه اسناد پشت پرده این خیانت فرهنگی نشان می‌‌دهد تهیه کننده فیلم، خودش از همدستان جریان منحرف نفوذی در دولت است. ماجرا از این قرار است که محسن علی اکبری که اکنون هم مشاور عالی معاونت سینمایی ارشاد است و هم عضو شورای عالی سینما (به ریاست رئیس جمهور،البته شما بخوانید اسفندیار مشایی!) و هم البته عضو شورای پروانه ساخت فیلم است، تهیه کنندگی فیلم این فتنه‌گر جوان را برعهده گرفته تا هم روند صدور مجوزها به مدد رانتهای پیداوپنهان جریان انحرافی دولت تسریع شود(به تاریخ درخواست پروانه ساخت و تاریخ تایید آن در جدول نوبت دهی مراجعه شود) و هم پیوند آشکار این جریان با فتنه‌گرانی که دستشان به خون ملت و وهن اصول و ارزشها آغشته است عیان گردد.

گفتنی است فردا (۲۸ اردیبهشت) سومین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت مظلومانه خانواده های معظم شهدا از این فیلمساز هتاک در داسرای ویژه رسیدگی به جرائم فرهنگ و رسانه برگزار خواهد شد.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 18th می 2011 | ۱۱۰۲بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.