با اظهار عجز مهندسان غربی
آمریکا دست به دامن مخترع بمب هیدروژنی برای مهار نشت نفت شد

خبرگزاری فارس: در حالی که کارشناسان نفتی آمریکا از مهار نشت نفت در خلیج مکزیک ناتوان مانده اند دولت این کشور گروهی پنج نفره متشکل از مخترع بمب هیدروژنی و طراح تکنیک های حفر زمین بر روی مریخ را مامور این کار کرد.



——————————-

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر انرژی آمریکا توسط رئیس جمهور این کشور به منطقه بحران زده خلیج مکزیک فرستاده شده است تا چاره ای در مورد مهار نشت نفت از یک سکوی نفتی در این منطقه بیندیشد.
استیون چو در جریان سفر نشان داد اعتماد خود به توانایی کارشناسان نفتی و شرکت بریتیش پترولیوم که این سکو متعلق به آن است را از دست داده است.
چو گفت، پنج دانشمند فوق العاده باهوش از سراسر آمریکا را انتخاب کرده است تا به بریتیش پترولیوم در مقابله با گسترش لکه نفتی در خلیج مکزیک کمک کنند.
بر اساس گزارش بلومبرگ در میان این گروه پنج نفره طراح نخستین بمب هیدروژنی و مخترع تکنیک های حفر زمین بر روی مریخ قرار دارند.
در حدود دو هفته پیش یک سکوی نفتی متعلق به بریتیش پترولیوم در خلیج مکزیک دچار آتش سوزی شد که تاکنون نشت نفت از آن بدون وقفه ادامه دارد و خسارت های اقتصادی و زیست محیطی زیادی به امریکا وارد کرده است. این سکو در عمق ۱۵۰۰ متری زمین قرار دارد.
انتهای پیام/ص

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه, 15th می 2010 | ۹۷۸بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.