در مراسمی غیررسمی و با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری مرکزی و بدون حضور خبرنگاران، علی‌محمد گلستانی‌فرد از فرمانداری ساوه رفت و سرپرست این فرمانداری معارفه شد.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوانی که در ارتباط با خداحافظی علی‌محمد گلستانی‌فرد از سمت فرمانداری ویژه ساوه به گوش می‌رسید، در نهایت گلستانی‌فرد با سکان فرمانداری ویژه ساوه وداع کرد و در آغازین روزهای سال ۹۰ پست بالاترین مقام اجرایی شهرستان را به سرپرست تحویل داد.

 

فرماندار سابق ساوه در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار ایسنا با تایید این خبر، ساوه را شهری تاریخی که دارای پیشینه کهن است توصیف کرد و گفت: شهرستان ساوه از نظر فرهنگی دارای مردمی متدین‌، مومن و علاقمند به اسلام‌، ارزش‌های اسلامی و ولایت فقیه است.

 

‌علی‌محمد گلستانی‌فرد، شهرستان ساوه را از نظر اجتماعی یک شهر با فرهنگ، با برخورداری از مردمی آرام و متین ذکر کرد که از جمیع جهات مردم آن دارای یک فرهنگ خوب هستند و افزود: این شهرستان از نظر اقتصادی یک شهری با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار زیاد بوده که امکان توسعه در استان و کشور را دارا است و علی‌رغم تلاش‌های انجام شده، هنوز خیلی از ظرفیت‌ها بالفعل بوده و با روندی که در پیش است باید بالقوه شود تا این شهرستان ویژه به جایگاه واقعی خود برسد.

 

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه شاخص‌ترین فعالیتی که در طول مدت فرمانداری خود در این شهر انجام داده‌اید چیست؟ افزود: با توجه به اینکه مهمترین وظیفه نماینده دولت در شهرستان ایجاد آرامش‌، طمانینه و بستر‌سازی فضای مناسب برای فعالیت و کار و تلاش است، لذا برداشت خودم به عنوان نماینده دولت در این شهرستان این بوده که در انجام این رسالت موفق بوده‌ام.

 

بنا بر این گزارش علی محمد گلستانی فرد که از زمستان سال ۸۶ به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه معرفی شده بود، در مدت بیش از ۳ سال از پذیرش این مسوولیت بنا بر اظهارات مردم و مسوولان این منطقه یکی از مدیران شایسته و کاردان به شمار می‌رفت که نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت این شهرستان داشت.

 

 گفتنی است با حکم استاندار استان مرکزی «شهرام بی‌دل» با حفظ سمت در سرپرست دفتر امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی، به عنوان سرپرست فرمانداری ساوه معرفی شد.

 

این گزارش حاکی است گلستانی فرد نیز به سمت دبیر ستاد مبارزه به مواد مخدر استان تهران منصوب شده است.

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 22nd می 2011 | ۹۸۴بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.