دانشجویان رشته گرافیک دانشگاه آزاد قم در حرکتی تعجب بر انگیز و دور از شأن دانشجویی، عکس های خود را برای حضور در یک نمایشگاه به صورت بی حجاب در معرض دید دانشجویان قرار دادند.

به گزارش جهان به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»، از سوی گروه گرافیک دانشگاه آزاد قم روز گذشته ۱۷ خرداد نمایشگاه عکسی برگزار شد که در این نمایشگاه از عکس‌های دانشجویان بی‌حجاب استفاده شده و در معرض دید دانشجویان پسر نیز قرار گرفت.

دانشجویان دختر رشته گرافیک دانشگاه آزاد قم برای حضور در این نمایشگاه گرافیک، عکس‌های خود را به صورت بی‌حجاب و با پوشش زننده که برخی از آنها در خوابگاه‌های دانشجویی گرفته شده را در این نمایشگاه در معرض دید قرار دادند و حتی این دانشجویان دختر با حضور در این نمایشگاه در خصوص خواص هنری عکس‌های بی‌حجاب خود به حاضران توضیحاتی می‌دادند.

براساس این گزارش، مسئولان امور دانشجویی و حراست دانشگاه آزاد قم در خصوص برپایی این نمایشگاه تحرکی انجام ندادند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض دانشجویان این واحد دانشگاهی شد.

این در حالی است که مسئولان دانشگاه آزاد واحد قم در نوع پوشش دانشجویان دختر و پسر این دانشگاه حساس هستند اما درباره برگزرای این نمایشگاه که دختران دانشجو به راحتی تصاویر بی‌حجاب و بعضاً با پوشش‌های زننده خود را منتشر کردند اقدامی انجام ندادند

نوشته شده توسط در تاریخ پنج‌شنبه, 9th ژوئن 2011 | ۱۲۵۳بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.