عصرایران – محمد علی آبادی که پس از انتصاب به عنوان سرپرست وزارت نفت ، با انبوهی از انتقادات مواجه شده که بر چه مبنا و سوابقی عهده دار این مهم شده ،‌در پاسخ به منتقدان گفته است که از سال ۱۳۵۴ با صنعت نفت به طور مستقیم آشنا شده و با اجرای ساخت مخازن ذخیره  نفت در کن مشغول به کار در این صنعت شده است.

این سخن او نیز البته منتقدان را قانع نکرد و از جمله احمد توکلی ، ‌نماینده مجلس شورای اسلامی گفت که چنین تجربه ای به درد خود علی آبادی می خورد و ساخت یک مخزن در قدیم الایام نمی تواند تجربه ای مناسب برای تصدی وزارت نفت و ریاست اوپک باشد.

اما نکته ای که بدان پرداخت نشده این است که در سال ۱۳۵۴ که علی آبادی بدان پرداخته ،‌ وی  تازه دیپلمش را گرفته و حداکثر دانشجوی سال اول دانشگاه ،‌ آن هم در رشته راه و ساختمان (و نه رشته نفتی) بوده است.
علی آبادی متولد سال ۱۳۳۵ است و در ۱۳۵۴ ، تنها ۱۹ سال داشته است. او در سال ۱۳۵۸ و بعد از انقلاب ، لیسانس گرفته است.

بنابراین مناسب است جناب ایشان به این سوال پاسخ دهد که به عنوان یک دیپلمه یا دانشجوی سال اول راه و ساختمان چگونه مخزن نفت کن تهران را اجرا کرده است؟ و چطور شد که بعد از ساختن مخزن نفتی در ۱۹ سالگی(!) ،‌ نفت را رها کرد تا به امروز که ناگهان سرپرست وزارت نفت شد؟! و آیا ما باید باور کنیم؟!

نوشته شده توسط در تاریخ پنج‌شنبه, 9th ژوئن 2011 | ۱۱۲۴بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.