پایگاه جامع اطلاع‌رسانی «شهدای ترور» راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت شهدای ترور و مبارزه با نفاق، بعد از سایت «کانون هابیلیان» (خانواده ۱۷ هزار شهید ترور) و پایگاه اطلاع‌رسانی «عدالت»، یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین پایگاه‌های خبری است که به بررسی ابعاد گوناگون جنایات منافقین در ترور هم‌میهنان‌مان از صدر انقلاب تا کنون پرداخته است.
لوگوی این پایگاه اطلاع‌رسانی، ترکیبی از آسمانی سرخ رنگ با خورشیدی است که در حال طلوع کردن است و حاشیه‌ای از آن دسته‌ای از پرندگان که در حال پروازند و نماد رهایی و آزادی است و گل‌های لاله که زیبایی اندیشه و سرخی راه شهدا را تداعی می‌کند به همراه نمادی از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است که شکوه و ایستادگی میهن عزیز را یادآور شده است.

از ویژگی‌های برجسته این پایگاه اطلاع‌رسانی، ارائه آمار قربانیان و شهدای عملیات تروریستی گروهک‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی به ویژه گروهک منافقین به تفکیک استان‌های کشور است که با ورود به نمایه نقشه جمهوری اسلامی ایران و انتخاب استان موردنظر قابل مشاهده است.
در این معرفی، علاوه بر شهدای شاخص، تعداد شهدای هر استان با دسته‌بندی شغلی و جایگاه حقوقی در رده‌هایی همچون ارتشی، پاسدار، سرباز، معلم، دانش‌آموز، کشاورز، کاسب، کارگر و سایر رده‌بندی‌ها پرداخته است.

در بخش معرفی شهدا، تصاویر و نام چند تن از شهدای ترور گلچین شده است که در لوگوی متحرک در قسمت سمت راست صفحه اصلی قرار دارد؛ با کلیک روی عکس هر شهید، صفحه مربوط به وی، حاوی عکس، زندگینامه کوتاه و مشروح، نحوه شهادت، عکس لحظه شهادت، وصیت‌نامه و نقل بخشی از اعترافات عاملین ترور شهادت شهدای مبارزه با نفاق تعبیه شده است.

صفحات اخبار عمومی نیز جدیدترین اخبار مرتبط با انواع ترور، کارگزاران ترور، روزشمار شهادت‌ها، بازخوانی جنایات و ترورهای سابق، مصاحبه با اعضاء جدا شده از سازمان منافقین و اخبار مرتبط با سازمان منافقین را بررسی کرده است.
در بخش گزارش این پایگاه اطلاع‌رسانی، افکار و اندیشه‌های سران سازمان‌ منافقین، گزارش نشست‌های تخصصی شهدای ترور واکاوی و بررسی شده است.

با توجه به حوادث تروریستی خرداد ماه دهه ۶۰، سلسله مراسم بزرگداشت و یادبود شهدای این حوادث، با عنوان «دهه بزرگداشت شهدای مظلوم ترور و مبارزه با نفاق دهه ۶۰» در استان‌های مختلف کشور برگزار شده است که اخبار این سلسله همایش‌ در بخش ویژه‌ای به‌نام اخبار دهه بزرگداشت ارائه شده است. مجموعه مقالات مرتبط با ترور و بررسی دیدگاه‌ بزرگان نیز از دیگر بخش‌های این سایت است.

یکی دیگر از بخش‌های جذاب این پایگاه اطلاع‌رسانی، گالری تصاویر است که شامل نمایشگاه‌های عکس و کاریکاتور‌های مرتبط با موضوع مبارزه علیه تروریست است که قابلیت استفاده نمایشگاهی را نیز دارد.

از دیگر قسمت‌های این سایت در لینک‌های دو سمت صفحه اصلی حاوی نمایه‌هایی همچون پیوند سایت‌های دیگر، کتاب‌شناسی، آرشیو مطالب سایت، نرم‌افزار جستجو، و دو ستون نمایش آخرین و پربازدیدترین اخبار است.

معرفی کتب مرتبط با موضوع ترور تحت عنوان «کتابشناسی نفاق»، به همراه تصویر روی جلد و توضیحاتی اجمالی از محتوای کتاب از دیگر بخش‌های این سایت است که به معرفی تازه‌های نشر در این موضوع می‌پردازد؛ کتاب‌هایی که در این قسمت معرفی شده‌اند عبارتند از «سازمان مجاهدین خلق» از پیدایش تاکنون در یک دوره سه جلدی که شامل اولین تحقیق جامع، مستند و تحلیلی درباره تاریخچه چهل ساله سازمان مجاهدین خلق با بسیاری از اسنادی است که برای اولین بار چاپ شده‌است.
«تبار ترور» مروری‌بر‌تاریخچه ‌و کارنامه تروریستی سازمان مجاهدین ‌خلق. «قدرت و دیگر هیچ» خاطرات طاهره باقرزاده از بیست سال ارتباط با سازمان مجاهدین، «مردی به سختی پولاد» و «عروج خونین» از سری کتاب‌های مرتبط با شهید بزرگوار حاج سید اسدالله لاجوردی را نام برد. البته در آرشیو کتاب، دیگر عناوین کتب نفاق‌شناسی نیز به چشم می‌خورد.

این پایگاه اطلاع‌رسانی ظاهراً هنوز در دست تکمیل ‌است و بخش‌هایی همچون درباره ما و گالری صوتی هنوز فعال نشده ‌است. علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده این پایگاه جامع اطلاع‌رسانی به آدرس shohadayeterror.com  مراجعه کنند.
به گزارش توانا، در ترورهای کور منافقان در دهه ۶۰ بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه کشورمان ترور شده و به شهادت رسیدند.

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه, 22nd ژوئن 2011 | ۱۲۴۷بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.