سردار نقدی مطرح کرد:

دلیل برگزاری بزرگداشت شهید دیالمه بعد از ۳۰ سال

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از مهر، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به این پرسش که چرا پس از گذشت ۳۰ سال ، امسال یادمان شهدای بصیرت و مبارزه با نفاق برگزار شده است ؟ اظهار داشت: سی امین سالگرد خودش موضوعیت دارد، چون گذشت ۳۰ سال موجب بازخوانی یک تجربه تاریخی ملت می شود و فرصت خوبی برای روشنگری افکار عمومی است.

وی با اعلام اینکه ما از ابتدا بدنبال فرصت مناسبی بودیم تا همایش بزرگداشت شهدای بصیرت را برگزار کنیم، گفت: بعنوان سی امین سالگرد این کار شروع شده و امیدواریم که امسال برگزاری همایش شهدای بصیرت پایان پیدا نکند، یعنی بتوانیم این همایش را ادامه دهیم چون تجربه خیلی مهمی برای نظام است.

نقدی درخصوص سئوالی مبنی بر اینکه انگیزه شما از برگزاری این همایش پس از گذشت ۳۰ سال چیست؟ بیان داشت: انگیزه ما برای برگزاری این مراسم بعد از گذشت ۳۰ سال این است که افکار و عقاید شهدای بصیرت را از مظلومیت بیرون بیاوریم و ایده ها و معارفشان را برای نسل جدید بازگو کنیم.
وی اضافه کرد: در حقیقت با برگزاری چنین همایشی می خواهیم شیطنتهای نفاق را برای بصیرت افزایی نسل امروز بازگو کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در جواب این سئوال مهر که برای برگزاری چنین همایشی چه موانعی در پیش رو دارید نیز گفت: موانع خودمان هستیم  و ضعف های دستگاه های تبلیغی است و مانعی که بخواهد جلوی ما را بگیرد که ما نتوانیم کار تبلیغاتی کنیم وجود ندارد بلکه تنها عدم اهتمام خودمان نسبت به این موضوع است.
به گزارش مهر، نخستین همایش ملی شهدای بصیرت و یادواره شهید عبدالحمید دیالمه  پس از گذشت سه دهه از شهادت وی  این هفته جاری در تهران با سخنرانی سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی و حجت الاسلام روح الله حسینیان رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد.
شهید عبدالحمید دیالمه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی از تریبون مجلس افشاگری های زیادی را در خصوص چهره واقعی بنی صدر و میرحسین موسوی انجام داد که نهایتا در سال ۱۳۶۰ در حادثه بمب گذاری حزب جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید.

 

نوشته شده توسط در تاریخ پنج‌شنبه, 23rd ژوئن 2011 | ۹۹۱بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.