با اجرای نادر طالب‌زاده
سری سوم «راز» شب‌های رمضان روی آنتن می‌رود

خبرگزاری فارس: سری سوم برنامه تلویزیونی «راز» در ماه رمضان به روی آنتن شبکه ۴ سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه گفت‌وگو محور راز با اجرا نادر طالب‌زاده و تهیه‌کنندگی مجید یوسفی در سری جدید در کنار ایجاد تنوع در شکل و ساختار برنامه با هدف جذاب‌تر شدن، موضوعات بیشتری را مورد توجه قرار خواهد داد که مورد توجه عموم مردم در حوزه‌های مختلف باشد. در سری جدید برنامه راز مباحث چالشی بیشتری مطرح می‌شود همچنین ضمن ادامه موضوعات سری قبل، یک سری موضوعات متناسب با فضای معنوی ماه رمضان در برنامه مطرح خواهد شد.
مجموعه راز که پخش آن از ماه مبارک رمضان سال گذشته آغاز شد، با استقبال بسیار زیاد مخاطبان مواجه و پس از مدتی پخش سری دوم آن نیز آغاز شد، جذابیت موضوعات و میهمانان این برنامه از جدی‌ترین مولفه‌های موفقیت راز است که مخاطبان را بر صفحه تلویزیون مجذوب می‌کند. این جذابیت‌ها موجب شد حد نصاب بینندگان شبکه چهار سیما شکسته شود و سیل پیام‌ها و تماس‌های مردمی را در مدت زمان پخش برنامه روانه این شبکه کند به گونه‌ای که در برخی روزها بیش از ۸۰ درصد پیامک‌ها و ایمیل‌های ارسالی به روابط عمومی شبکه چهار سیما درباره برنامه راز بود.
پخش چند برنامه از سری دوم راز نشان داد دست اندرکاران این برنامه باز هم موضوعات بکر و حرف‌های جدیدی دارند که طرح آنها می‌تواند به انتظارات و شاید سؤالات خیلی از مخاطبان پاسخ دهد. اتفاق‌هایی که در راز رخ می‌دهد می‌شود در چند مورد توضیح داد یکی بکر بودن موضوعات دوم موضوعاتی که حرکت در بستر گفتمان انقلاب اسلامی از ویژگی‌های اصلی آن است، سوم مستند سازی تصویری برای مخاطب است در توضیح این ویژگی می‌توان گفت فاصله گرفتن از تحلیل‌ها و پرداختن شعاری به موضوعات یکی از آفت‌ها و ضعف‌های عمده برنامه گفت‌وگو محور است که راز سعی کرده با عینیت بخشی به مباحث و گفت‌وگوهای دو طرفه از این چالش به خوبی عبور کند. اجرای نادر طالب‌زاده که به عنوان مجری و کارشناس در برنامه حضور دارد را شاید بتوان یکی دیگر از عوامل اصلی موفقیت راز برشمرد. برنامه راز در ماه رمضان هرشب به صورت زنده از شبکه ۴ سیما پخش می‌شود.

منبع : فارس

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 3rd جولای 2011 | ۹۶۱بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.