کرمی‌راد با اشاره به پیام‌های رزمایش بزرگ موشکی سپاه؛
اسرائیل دست از پا خطا کند ۳ میلیون آواره روی دستش می‌ماند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اسرائیل بخواهد علیه ما دست از پا خطا کند تل‌آویو را ویران می‌کنیم و فقط در لحظه اول بین ۲ تا ۳ میلیون آواره را روی دست اسرائیل خواهیم گذاشت.

محمد کرمی‌راد عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌ خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه راهبرد و استراتژی جمهوری اسلامی ایران یک راهبرد دفاعی است، گفت: ما استفاده از جنگ‌افزارهای مدرن را عامل بازدارندگی و دفاع می‌دانیم اما در صورت تهاجم از سوی هر کشوری علیه ایران، تاکتیک و روش ما هجومی خواهد بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم‌اکنون دنیا می‌داند که جمهوری اسلامی ایران، یک قدرت موشکی بزرگ در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود و ما آمادگی مقابله با هر نوع تجاوزی را داریم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری رزمایش پیامبر اعظم۶ برای کشورهای منطقه پیام صلح و دوستی را در بر داشت، گفت: جمهوری اسلامی ایران، آن چیزی را که آمریکا و اسرائیل مدعی هستند علیه ایران روی میز خود قرار داده‌اند، نیز رصد کرده و برای آن تدبیرهای بزرگی را اندیشیده است.

کرمی راد افزود: اگر اسرائیل بخواهد علیه ما دست از پا خطا کند، تل‌آویو را ویران می‌کنیم و فقط در لحظه اول بین ۲ تا ۳ میلیون آواره را روی دست اسرائیل خواهیم گذاشت.

وی تأکید کرد: این پاسخ ما در حالی خواهد بود که هر پایگاهی هم در منطقه که از آن علیه ما اقدامی انجام شود، برای ما به‌مثابه دشمن محسوب شده هدف قرار می‌گیرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه: “ما مقابل برخی فناوری‌ها که گفته می‌شود آمریکا یا برخی کشورهای دیگر در آنها دارای پیشرفت‌هایی هستند نیز تدابیر لازم را برای دفاع و مقابله اندیشیده‌ایم “، گفت: پیام رزمایش بزرگ پیامبر اعظم۶ بیش از هرچیز به برخی کشورهای منطقه بود که پایگاه‌های نظامی خود را در اختیار آمریکا قرار داده‌اند.

کرمی راد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه طبق استانداردهای بین‌المللی هر کشوری که دارای ۵ دانش استراتژیک هسته‌ای، هوافضا، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و فناوری دیجیتال باشد؛ از یک قدرت ملی به منطقه‌ای و سپس به یک قدرت فرامنطقه‌ای تبدیل می‌شود، گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون هر ۵ فناوری یادشده را در اختیار دارد و همین امر سبب شده است که آمریکا به بهانه‌های مختلفی مثل انرژی هسته‌ای، حقوق بشر و . . . در جهت مقابله با ما تلاش کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برد بیش از ۲ هزار کیلومتر موشک شهاب۳ ایران دارای پیام‌های گوناگونی در چارچوب سیاست‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی تجربه جنگ‌های ۳۳روزه و ۲۲روزه در لبنان و غزه را از یاد نبرده است. و این در حالی است که کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران دارای قدرتی بی‌نهایت بیشتر است و طبیعتاً عوامل بازدارندگی ایران می‌تواند بسیار کشنده‌تر باشد.

منبع : فارس

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه, 3rd جولای 2011 | ۹۷۲بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.