پس از اتمام نماز جمعه در سراسر کشور؛
ملت ایران یک‌صدا حمایت از حجاب و عفاف را فریاد زد

خبرگزاری فارس: امروز پس از اتمام نماز جمعه، حامیان حفظ حجاب و عفاف در سراسر کشور ضمن برپایی راهپیمایی، اجرای قانون حجاب و عفاف را از تمام نهادهای مسئول خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا»؛ ستاد مردمی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف امروز در نخستین اقدام خود با برپایی راهپیمایی حجاب و عفاف در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

صدها زن و مرد ایرانی امروز پس از اتمام نماز جمعه با راهپیمایی از ضرورت حفظ حجاب و عفاف در جامعه دفاع کرده و از مسئولان دولتی خواستند تا قانون گسترش حجاب و عفاف را که از سال ۸۴ به تصویب رسیده با تلاش بیشتری اجرا کنند.

راهپیمایان امروز با فریاد شعارهایی همچون؛ “اختلاط زن و مرد زمینه فساد است “، “یا فاطمه شعار ماست حجاب افتخار ماست ” و “سلامت جامعه حق جوانان ماست “، اجرای قانون حجاب و عفاف را خواستار شدند.

به گزارش توانا، در پایان این مراسم قطعنامه‌ای در ۱۰ بند به عنوان سندی از سوی جامعه زنان ایرانی برای اجرای قانون گسترش حجاب و عفاف به امضا رسید.

همچنین در این مراسم طوماری در اعتراض به عدم رعایت حجاب و عفاف در وسایل نقلیه عمومی و مراکز دولتی به امضا رسید که این طومار دارای بندهای زیر بود؛

* تلاش جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در سطح دانشگاه و جامعه

* جلوگیری از اختلاط زن و مرد در مراکز دولتی و وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو و اتوبوس‌ها

* سالم‌سازی ادارات و مکان‌های دولتی در حوزه حجاب و عفاف

* برخورد لازم با دستفروشان و فروشندگان فیلم‌های غیر اخلاقی در سطح جامعه

* برخورد با تولید کنندگان و فروشندگان لباس‌ و مانتوهای زننده و خلاف عفت

نوشته شده توسط در تاریخ شنبه, 9th جولای 2011 | ۱۰۷۱بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.